خبرگزاری کار ایران

عنایتی: باید فکری به حال سردرگمی بازیکنان شود/ خط حمله استقلال زهر دار نیست

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۰۹

پیشکسوت استقلال تهران معتقد است مهاجمان این تیم باید هرچه سریع تر به عملکرد خوبشان دست پیدا کنند تا از زیر انتقاد و فشارها بیرون بیایند.

رضا عنایتی، پیشکسوت استقلال تهران در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص دیدار آبی پوشان مقابل سپاهان اصفهان گفت: خودم به شخصه نه منتقدم و نه چیز دیگری؛ دوستدار استقلال هستم و همه من را می‌شناسند. استقلال واقعا سردرگم است و بازی آنها هیچ برنامه‌ای نیست.

او ادامه داد: از هم گسیختگی کاملا مشهود است و بازی به بازی شرایط‌ها متفاوت است به غیر از عدم هماهنگی بازیکنان استقلال. بازی را از نزدیک دیدم و ناهماهنگی واقعا مهرز بود و باید یک فکر اساسی شود. از نظر من باید بازنگری در تیم شود و با این روش بازی فکر نمی‌کنم بتوانند به جایگاه خوبی برسند.

عنایتی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی استقلال گفت: همه این سوال را در ذهن دارند و متاسفانه بازیکنان خارجی که استقلال به خدمت گرفته نتوانستند به تیم کمک کنند و شما زمانی که چنین بازیکنانی در اختیار دارید انتظار دارید که بازی‌های متفاوتی را از آنها تماشا کنید اما اینگونه نیست.

عنایتی افزود: همین بازیکنان خارجی تراکتورسازی را مشاهده کنید؛ آنتونی استوکس باکیفیت خوب دارد یک تنه بار سنگین خط حمله را به دوش می‌کشد و بازده خوبی دارند. 10 هفته از لیگ می‌گذرد و هنوز چیز خاصی ندیدیم، در کادرفنی حضور ندارم که آنها باید جدا شوند یا نه، اما عملکرد آنها کاملا واضح است.

مهاجم اسبق آبی پوشان در خصوص عملکرد ضعیف خط حمله عنوان کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد خط حمله استقلال جان دار و زهر دار نیست. خلاء یک بازیکن تمام کننده در بازی‌های اخیر دیده شده و شرایط تیمی متفاوت است. فشار روی مرتضی تبریزی زیاد است و ما به بازیکنی نیاز داریم که در 18 قدم بتواند تمام توپ‌ها را به گل تبدیل کند. امیدوارم تبریزی به زودی بر این فشارها غلبه کند تا به روزهای خوبش برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز