خبرگزاری کار ایران

تعویض کریمی به نفع ما بود

قلعه نویی: باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود / این برد را به کارگران کوره فولاد مبارکه سپاهان تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۵۵

سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار سپاهان اصفهان مقابل استقلال تهران گفت: عرض ادب خدمت شما. این برد را به کارگرانی که در کنار کوره کارخانه فولاد مبارکه هستند تقدیم می‌کنم که باشگاه سپاهان با حضور آنها به فعالیتش ادامه می‌دهد. خسته نباشید به هوادارانمان که به ورزشگاه آمدند. شروع بازی بسیار بد بودیم در نیمه اول می‌خواستم ترکیب را تغییر بدهم، تغییر سیتیم دادیم و بهتر شدیم در نیمه دوم با لایه های دفاعی راه های نفوذ را بستیم و می‌دانستیم نمی‌توانند به ما آسیب بزنند.

او ادامه داد: به شهامت آقای کرمانشاهی و همکارانشان تبریک می‌گویم. نزدیک به صحنه‌ها بود و مدیریت کرد که به آنها تبریک می‌گویم. به غیر از یک موقعیت، موقعیت خطرناکی نداشتند. بازی سه موقعیت داشت: می‌توانستند برنده باشند، بازی مساوی شود و ما برنده شویم که خداراشکر. 

قلعه نویی درخصوص اینکه ما جام ملت‌های آسیا را پیش رو داریم و باید چه مقامی به دست بیاوریم گفت: به جام جهانی رفتن خیلی آسان است چون چهار به علاوه یک است اما جام ملت ها بسیار سخت است در بازی های حذفی دوره قبلی یک اشتباه کردند و سخت شد به نظرم باید بین باشگاه ها و تیم ملی تعامل باشد که اینطور نیست آخرین مورد آن آقای استیلی بود.

او ادامه داد: توهین هایی هم بوده و کاری هم نمی‌توان کرد. باید با آرامش تیم ملی ما هدف هایش را دنبال کند و به لیگ هم احترام بگذاریم که در جام ملت ها آسان بازی کنیم. اما متاسفانه فکر می‌کنم زیاد لیگ را نمی‌بینند. مسئولیت با سرمربی است همانطور که من را دادگاهی کردند. اما از این آقایان حماسه تولید می‌کنند و هیچ زمان دادگاهی نمی‌شوند. ان شاء الله دست به دست هم بدهند تا تیم ملی امید و تیم بزرگساالان ما در آرامش به کارشان برسند.

قلعه نویی درباره صحنه پنالتی که مردود اعلام شد، گفت: ما باید فیلم راببینیم اما در مجموع آقای کرمانشاهی هم مدیریت کرد و هم قانون را اعمال کرد و درست است که پنالتی برگشت اما صحنه ای که من دیدم داور خیلی نزدیک بود. همه میدانند که در این چند هفته سپاهان و بعد از آن نساجی بیشترین ضرر را کرده است و خوشجحالم که آقای کرمانشاهی با شجاعت داوری کرد.

سرمربی سپاهان درباره اینکه همیشه به خریدهای او مخصوصا در ذوب آهن انتقاداتی وارد بوده اما در حال حاضر تیم یکدستی در اختیار دارد گفت: یک سری دوستان هستند از زمانی که بوده از تبلیغات منفی علیه ما استفاده می‌کنند. از روزی که مربیگری کردم بر اساس تفکرات تاکتیکی بازیکنانی را گرفتم. برخی بازیکنان را نخواستند و من آنها را گرفتم مثل محمد قاضی و سجاد شهباززاده. به حرف دیگران نباید اعتنا کرد. چقدر دوستانی که پشت آقایان هستند تبلیغ کردند. حالا آقای کی روش 2 میلیون دلار قیمت دارد آن زمان 200 هزار دلار قیمت داشت. اینجا تغییراتی در کارهای استنلی ایجاد کردیم. ما بسیاری از کارهایی کردیم که 10 سال است با سالم بودن قلعه نویی مشکل دارند و برای من هم مشکلی نیست.

قلعه نویی گفت: بازیکنان ما امروز زحمت کشیدند و بالاخره استقلالی را که احیا شده و بازیکنان بسیار خوبی دارد شکست دادیم. به نظرم بیرون رفتن علی کریمی به نفع ما شد و در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در مجموع به این بازیکنان افتخار می‌کنم و خیلی خوب کار کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز