خبرگزاری کار ایران

آزمون: چشم انداز ما رسیدن فوتبال بانوان به جایگاه واقعی خودش در دنیا است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۷۸

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان معتقد است بازیهای مهمی در دور اول مرحله مقدماتی المپیک داریم و باید خیلی تمرکز کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون در ابتدا گفت: تمرینات خودمان را از امروز صبح آغاز کردیم، سعی داریم در این اردو تمام تمرکزمان بر ادامه روند آماده سازی  جسمانی بازیکنان و تقریبا کارهای دفاعی  باشد. همچنین به  سمت فاز انتقال از دفاع به حمله و راه های رسیدن به گل خواهیم رفت.

وی افزود: مسابقات مهمی در دور اول مرحله مقدماتی المپیک داریم و باید خیلی تمرکز کنیم. باید در هر بازی تمرکزمان را بالا ببریم و با کمترین اشتباه در کار دفاعی و روی آوردن به ضد حمله بتوانیم به موفقیت برسیم. گلزنی را در شرایط‌ مختلف تمرین می‌کنیم تا بازیکنان به این روند عادت کنند و ضربات آخر را با دقت بیشتری بزنند.

آزمون در ادامه در خصوص شرایط اردوی تدارکاتی گفت: شرایط اردو عالی است و امکاناتی که برایمان در نظر گرفته شده است بسیار  مناسب و مطلوب می باشد. در این اردو  با توجه به کلاس‌های مختلف آنالیز و روانشناسی، بازیکنان از همه لحاظ در شرایط مناسبی هستند و در واقع به یک خودباوری رسیدند که می‌توانیم با تلاش و پشتکار نتایج بهتری در مسابقات پیش رو بگیریم.  چشم انداز ما رسیدن فوتبال بانوان به جایگاه واقعی خودش در دنیا است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان گفت: همه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم و  به این امر واقفیم که هر چیز خوبی  به سختی بدست می آید. پس هر روز بیشتر از روز قبل تلاش می‌کنیم تا تمام بانوان  ایرانی به  وجود این تیم با افتخار نگاه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز