خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی فدراسیون‌ها با کسی تعارف نداریم

سلطانی فر: شخصا بر روند آماده‌سازی استادیوم آزادی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نظارت دارم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۷۵

وزیر ورزش وجوانان در موردبازسازی استادیوم ازادی توضیح داد: با وجود عدم رسیدگی در سالهای گذشته، مساله بازسازی این ورزشگاه ملی ازچند ماه گذشته اغاز شد و مدیر عامل شرکت توسعه مامور اجرای این آن است ضمن اینکه شخصا روند بازسازی واقدامات صورت گرفته را پیگیری می‌کنم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر ضمن تشکر از رسانه‌های ورزشی برای همراهی و همکاری در بوجود آوردن آرامش فعلی ورزش کشور گفت: موفقیت‌های بدست آمده در سال 97 نتیجه همکاری گروهی وزارتخانه، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها، رسانه‌ها و همه دلسوزان ورزش بوده و سیاست‌های کلی نظام و به خصوص بخش ورزش کشورو کمیته ملی المپیک را با جدیت دنبال کردند همچنین باید تلاش کنیم که با همکاری یکدیگر مشکلات موجود را حل کنیم و برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نحوه عملکرد تمامی فدراسیونها و ارزیابی عملکرد آن‌ها گفت: در خصوص فدراسیونهای ورزشی وعملکرد مدیران،  ما با هیچ کسی رو در بایستی و تعارف نداریم،  هرچند ملاحظاتی با برخی از فدراسیونها خواهیم داشت مخصوصا مدیریت‌هایی که تازه بر سرکار آمده‌اند،  اینکه انتظار داشته باشیم آن‌ها رکود دو، سه دهه گذشته را در این چند ماه رفع کنند خیلی فنی و نگاه حرفه‌ای نیست 

وزیر ورزش وجوانان در خصوص اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان بر رعایت قانون تاکید کرد و اظهارداشت: دراین خصوص هیج مشکلی در وزارت ورزش وجوانان وجود ندارد. 

او اضافه کرد: وزات ورزش وجوانان یک دستگاه اجرایی و ملزم به اجرای قانون است و موظف هستیم تمامی قوانین مصوب عالی‌ترین نهادهای قانون گذاری کشور را اجرا کنیم. 

دکتر سلطانی فر باتاکید براینکه تماس‌های برخی از فدراسیونها با فدراسیونهای بین المللی تاثیری در اجرای قانون مجلس در کشور ندارد گفت:  فدراسیونهای جهانی احترام ویژه برای قوانین داخلی کشورها قائل هستند و این نکته را خط قرمز خود می‌دانندو معتقدند، قانونی که توسط نهادهای قانونگذار کشورها به تصویب می‌رسد لازم الاجراست و تمامی فدراسیونها جهانی و محافل بین المللی اجرای این قوانین را محترم می‌شمارند. 

وی به نشستهای دکتر صالحی امیری در حاشیه بازی‌های المپیک جوانان در ارژانتین اشاره کرد و اظهارداشت: رییس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز توضیحات لازم را دراین خصوص به مقامات جهانی و المپیکی داده‌اند. 

وزیر ورزش وجوانان درباره دیدارش با سفرای بلاروس و جمهوری اذربایجان گفت: من فکر میکنم بازی ‌های تدارکاتی فرصت مغتنمی برای تیم ملی ماست و هر دو سفیر از پیشنهاد ما استقبال کردند

دکتر سلطانی فر گفت: به هر حال تازمان باقی مانده به این مسابقه برنامه‌هایی را برای بازی‌های تدارکاتی پیش بینی کرده‌ایم از جمله بازی با کشور قطر

وزیر ورزش وجوانان در موردبازسازی استادیوم ازادی توضیح داد: با وجود عدم رسیدگی در سالهای گذشته، مساله بازسازی این ورزشگاه ملی ازچند ماه گذشته اغاز شد و مدیر عامل شرکت توسعه مامور اجرای این آن است ضمن اینکه شخصا روند بازسازی واقدامات صورت گرفته را پیگیری می‌کنم. 

او تاکید کرد که ورزشگاه ازادی سرمایه ملی ماست و بخشهای مختلف ان در دست مرمت وبازسازی است و انشاالله برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود 

دکتر سلطانی فر بااشاره به توانمندی بانوان در عرصه‌های مدیریتی، از انتصاب بانوان در بخش‌های مدیریتی مجموعه ورزش ابراز رضایت کرد و گفت: دو معاونین خانم ما انصافا دلسوز و پیگیر هستند و برای اولین بار با انتصاب مدیر کل زن در گیلان یک وزارتخانه یک خانم را برای مسیولیت دو بخش ورزش وجوانان منصوب کرد. 

وی همچنین توصیه‌های دکترروحانی رییس جمهوری مبنی بر استفاده از مدیران جوان را مورد توجه قرار داد وافزود: هم اکنون 9 مدیر از مدیران کل ورزش وجوانان زیر چهل سال هستند. 

وزیر ورزش وجوانان تاکید کرد:  نسل مدیران در ورزش در حال تغییر هستند واین موضوع در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و تا پایان هفته اینده مدیران ورزشی که موضوع بازنشستگی شامل حال‌شان می‌شود مورد تکریم قرار می‌گیرند و مدیران جوانان جایگزین انها خواهد شد. 

 مسعود سلطانی فر با مهم خواندن بازی‌های المپیک و پارالمپیک توضیح داد: ستاد عالی بازی‌ها تشکیل شده است و با همگرایی که با کمیته ملی المپیک داریم پیگیر رشته‌ها‌ی ورزشی هستیم که می‌توانند در این رویداد مهم حضور و مدال آوری داشته باشند. 

دکتر سلطانی فر ادامه داد: برروی رشته‌ها ورزشکاران وتیمهای مدال اور که شانس کسب سهیمه المپیک را دارند متمرکز شده‌ایم . 

وی ادامه داد: درالمپیکهای قبلی تنها در چند رشته می‌توانستیم کسب مدال کنیم با بررسی‌هایی که انجام دادیم می‌توانیم در رشته‌ای مثل صخره نوردی، شمشیر بازی دومیدانی و ...  شانس ایستادن برروی سکوی را داشته باشیم. 

وزیر ورزش وجوانان بااشاره به اهمیت موضوع کانون هواداری وساماندهی این مهم توضیح داد انشاالله با کمک سفارت ایران در ژاپن این موضوع را برای بازی‌های المپیک 2020  پیگیری می‌کنیم. 

وی گفت: امیدواریم با گسترده‌تر کردن روابطمان بتوانیم در کنار ورزشکاران‌مان در توکیو گروهی هوادار ومشوق هم داشته باشیم. 

وزیر ورزش همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در شرایطی که خیلی‌ها فکر می‌کردند کشور به مشکل برخورده است با هوشمندی الگوی ایرانی اسلامی و چشم‌اندازه پنجاه ساله را بیان کردند و فرمودند ما این را به بحث خواهیم گذاشت واین تدبیر یک خردمندی وبینش سیاسی بود. 

او توضیح داد: این بیانات بسیار معنا دار بود و پاسخ محکم و قاطعی است به دشمنانی است که مدعی وجود بن بست در فضای کشور هستند و معتقدم فرمایشات رهبر انقلاب بیانگر استحکام انقلاب است 

دکتر سلطانی فر گفت:  کشور ما همدلی وهماهنگی می‌خواهد من فکر می‌کنم برای اینکه به سمت ثبات وارامش حرکت کنیم باید از تمامی ظرفیتها استفاده کنیم و تلاش کنیم مفاهیم امید بخش بخصوص در ورزش را بیشتر برجسته کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز