خبرگزاری کار ایران

به عنوان یک هوادار از صعود پرسپولیس خوشحالم

طاهری: اینقدر توی سر بازیکنان پرسپولیس نزنید/ وقت انتقام، تفرقه و صحبت‌های حاشیه‌ای نیست

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۱۹

مدیرعامل سابق پرسپولیس معتقد است اگر فصل گذشته نیز حاشیه سازی شکل نمی‌گرفت، تیمش با درایت برانکو قادر به حضور در فینال آسیا بود.

علی اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ضمن تبریک به هواداران این تیم و خصوصا برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان درباره صعود به فینال گفت: صمیمانه این موفقیت بزرگ را به خانواده فوتبال پرسپولیس و همچنین مردم عزیز تبریک می‌گویم. این تیم شایسته حضور در فینال بود و هیچ موفقیتی اتفاقی نبود و خواهش می‌کنم به شکلی نباشد که زحمات آنها نادیده گرفته شود و این حضور را برپایه شانس و اقبال بدانند. پرسپولیس با برنامه و درایت آقای برانکو به این موفقیت بزرگ رسید. همان اتفاقی که سه سال پیش با ایشان صحبت کرده بودیم و طی این مدت مسیر را دنبال کردند و رسیدند.

وی در ادامه گفت: گفتم موفقیت اتفاقی نیست و واقعا همینطور است. نمایش آنها مقابل السد و همچنین الدحیل کاملا نشان دهنده انگیزه، غرور و شایستگی آنهاست و نباید ساده از این تلاش آنها گذشت. سه فصل پیش با آقای برانکو صحبت کردیم و درباره فینال آسیا گفتیم. متاسفانه در فصل گذشته هم در عین شایستگی و با بازیکنان خوبی که داشتیم شب قبل از بازی اتفاقاتی رقم زدند که با بدشانسی آن را از دست دادیم. الان هم به عنوان یک هوادار خوشحالم تیم به این مرحله رسیده و کاملا شایسته این اتفاق تاریخی است.

طاهری در ادامه صحبت‌هایش اینطور می‌گوید: الان وقت وحدت است. وقت انتقام و تفرقه و صحبت‌های حاشیه‌ای نیست. همه باید از تیم حمایت کنند تا به قهرمانی آسیا برسد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس با تمجید از بازیکنان این تیم گفت: گفتم فصل گذشته بازیکنان خوبی داشتیم و با بدشانسی و اتفاقاتی عجیب نتوانستیم به فینال برسیم اما یک خواهش دارم؛ اینقدر الان نگویید بازیکنان الان خوب نیستند و ضعیف هستند. چرا باید تو سر این بازیکنان فوق العاده بزنید؟ آنها یک افتخار بزرگ برای باشگاه رقم زده‌اند و شایسته حمایت و تشویق و قدردانی هستند. بازیکنانی که هم در مقابل الدحیل و هم السد به عنوان قدرتمندترین تیم‌های این منطقه از آسیا توانایی بزرگ و شگفت انگیز خود را نشان دادند. برای تک تک آنها آرزوی موفقیت و رسیدن به جایگاهی که نشان داده‌اند شایسته‌اش هستند را دارم و از برانکو نیز به عنوان رهبر این موفقیت بزرگ تشکر می‌کنم که شادی هواداران را رقم زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز