خبرگزاری کار ایران

مجید صالح: خاطرات فینال ذوب آهن و نیمه نهایی استقلال برایم زنده شد/ امیدوارم حمایت‌هایی که از پرسپولیس می‌شود برای سایر تیم‌ها هم باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۳۶

مربی فوتبال کشورمان که دو بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و سیستمی که برانکو برای این بازی به کار گرفت خیلی هوشمندانه و استادانه بود. خصوصاً شرایط بازی پرسپولیس پس از دریافت گل خیلی خوب بود. آنها خیلی خوب دفاع کردند و دفاعشان به شکلی نبود که توپ‌ها را بی هدف دفع کنند و برای استفاده از توپ‌ها و تبدیلشان به موقعیت حمله برنامه داشتند و موقعیت هم ساختند. این سیستم با سیستمی که تیم ملی در جام جهانی به کار گرفت تا حدودی متفاوت بود.

وی افزود: این برد جای تبریک برای فوتبال ایران دارد که بعد از چند سال یک فینالیست در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم در بازی فینال نتیجه دلخواه ما کسب شود و بتوانیم فوتبال ایران را پس از سال‌ها در قله فوتبال آسیا ببینیم.

صالح در مورد تجربه‌های خودش در نیمه نهایی گفت: من با ذوب آهن به فینال صعود کردم و با استقلال هم تا نیمه نهایی آمدیم. زمانی که در استقلال بودیم قوانین فرق داشت و شرق و غرب آسیا در مراحل پایین‌تر با هم بازی می‌کردند. ما در مرحله یک چهارم نهایی به بوریرام تایلند خوردیم و این تیم را شکست دادیم و نیمه نهایی هم مقابل اف سی سئول بازی خیلی سختی داشتیم. هم بحث قدرت تیم‌های شرقی اینجا مطرح است و هم بحث فاصله زمانی و سفرهای طولانی ما. تمام تیم‌های غرب آسیا شکست خوردند و 3 تیم دیگری که به جز ما به نیمه نهایی آمدند تیم‌های شرقی بودند. دو بازی رفت و برگشت ما مقابل تیم سئول به فاصله یک هفته برگزار شد. بازی روز گذشته خاطرات ذوب آهن و استقلال را برایم زنده کرد هر چند مقایسه جالب نیست.

وی در مورد اینکه می‌گویند شرایط حمایتی از پرسپولیس متفاوت است عنوان کرد: من از جهت مثبت به این ماجرا نگاه می‌کنم. وارد این نمی‌شوم که آن زمان چه کمبودهایی وجود داشت ولی امیدوارم این روند که در پیش گرفته شده از این پس برای همه تیم‌ها اعمال شود. اینکه وزارت ورزش بسیج شده تا ورزشگاه آزادی را بازسازی کند خوب است ولی امیدوارم اگر یک تیم از شهر دیگر هم به این مرحله آمد ورزشگاهش را برای فینال تجهیز کنند.

مربی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد منشا و نعمتی و درخششان در این بازی خاطرنشان کرد: این دو بازیکن از پیکان به پرسپولیس آمدند خصوصاً نعمتی که محصول خود پیکان است. تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا واقعا در بازیکن سازی نفرات زیادی هرسال تحویل سایر تیم‌ها می‌دهند.

صالح در پایان با اشاره به دیدار فینال گفت: امروز حریف پرسپولیس مشخص می‌شود و باید دید کدام تیم حریف پرسپولیس خواهد شد. هر دو تیم حریفان سختی هستند و کار دشواری برای پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز