خبرگزاری کار ایران

عالیشاه؛ همچنان بی اثر و ناامیدکننده / به خودت بیا امید

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۵۲

وینگر سابقا تاثیر گذار پرسپولیس که القاب و عناوین مختلفی از سوی هواداران به او اطلاق می‌شد در این فصل نتوانسته انتظارات را بر آورده کند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس توانست شاخ غول قطری را شکسته و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. در شبی که همه خوشحال و سرمست از این پیروزی بودند تنها نکته‌ی بد قابل اشاره در این مسابقه عملکرد ضعیف امیدعالیشاه بود.

برانکو و پرسپولیس امیدوار بودند عالیشاه پس از بازگشت از تراکتورسازی ، بتواند جای خالی بازیکنان جدا شده‌ی پرسپولیس پر کرده و تبدیل به چهره‌ بی جانشین در ترکیب پرسپولیس شود اما او در این فصل در هیچ کدام از مسابقات نتوانسته حرکت تاثیرگذاری انجام داده و معلوم نیست با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم فصل چه جایگاهی انتظار امید عالیشاه را بکشد.

در مهمترین بازی پرسپولیس در این فصل که دیشب مقابل السد انجام شد زمانی که تابلوی تعویض بالا رفت و مشخص شد امیدعالیشاه به زمین خواهد رفت این باور وجود داشت که عالیشاه بتواند با قدرت حفظ توپ و سرعتی که پیشتر از او سراغ داشتیم مدافعین السد را به خود مشغول کند و با کنترل توپ و گرفتن خطا مانع از حملات همه جانبه السد شود اما عالیشاه تمام این باورها و انتظارات را بی پاسخ گذاشت و از زمانی که به بازی آمد فشار السد روی دروازه پرسپولیس فزونی یافت.

این بازیکن مشخص نیست در تمرینات پرسپولیس که مربیان بازیکنان را به بهترین شکل ممکن آماده می‌کند ،  چه وضعیتی را دارد و چرا نمی‌تواند به شرایط آرمانی خود نزدیک شود.

اگر عالیشاه نتواند شرایط قبل از رفتن به تراکتور را پیدا کند و خود را به سطح بازیکنان پرسپولیس برساند در نیم فصل دوم و با اضافه شدن بازیکنانی نظیر ترابی، سروش رفیعی و مهدی شریفی کار برای او فوق‌العاده سخت می‌شود و باید فکری به حال این قضیه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز