خبرگزاری کار ایران

فریرا: بیرانوند به خوبی پرسپولیس را نجات داد؛ برای آنها در فینال آرزوی موفقیت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۹۴

سرمربی السد قطر درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: من خیلی متأسفم که نتوانستیم به فینال برسیم، اما فکر می‌کنم پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال السد پس از دیدار شاگردانش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: همان‌طور که می‌دانید دو بازی بود، یک بازی در قطر و یک بازی در تهران که ما در هر دو بازی بهتر از پرسپولیس بودیم اما در بازی رفت در قطر با یک پنالتی احمقانه باختیم. ما امروز بهتر از پرسپولیس بودیم، اما آنها که باید بازی می‌کردند.

او ادامه داد: ما احتیاج به برد داشتیم و تیمی که احتیاج به برد داشته باشد، امروز مانند السد بازی می‌کرد. ما 90 دقیقه جنگیدیم و به نظرم بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان پرسپولیس بود. من از کیفیت بازیکنان خوشحالم و به آنها تبریک می‌گویم و برای پرسپولیس هم در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها قهرمان شوند.

سرمربی تیم فوتبال السد در پاسخ به این سؤال که آنها با پس از تقابل با هر دو نماینده ایران (پرسپولیس و استقلال) در لیگ قهرمانان آسیاکدام تیم کیفیت بهتری داشت، گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل داخلی نظر بدهم. به خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو سابقه دارند. بازهم می‌گویم بازی ما در اینجا بسیار سخت بود، چرا که اتمسفر سختی در ورزشگاه وجود داشت. ما جنگیدیم، مساوی کردیم، اما مساوی برای‌مان کافی نبود. بدشانسی ما این بود که در خانه‌مان باختیم و شما فرق این دو نتیجه را می‌دانید. ما در این بازی احتیاج به دو گل داشتیم، اما نزدیم و برای این باخت متأسفم.

فریرا در واکنش به طرح این موضوع که شما هزینه زیادی کردید و ژاوی و گابی را گرفتید، اما آیا بهتر نبود به جای ژاوی تماشاگرها را به ورزشگاه‌ها می‌آوردید، تصریح کرد: ما دو کشور متفاوت هستیم. نوع فرهنگ اینجا با قطر متفاوت است. هر بازیکنی دوست دارد در چنین ورزشگاهی بازی کند. این اتمسفر انگیزه خوبی به بازیکنان می‌دهد. اگر بازی‌های دیگر را هم دیده باشید، واقعاً فرق دو کشور را می‌بینید. قطر کشور کوچکی است، بازیکنان کمی دارد و شرایط ما کاملاً فرق دارد. من خیلی متأسفم که نتوانستیم به فینال برسیم، اما فکر می‌کنم پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال السد در واکنش به این سؤال که در بازی امشب مهاجمان شما خوب نبودند یا دروازه‌بان پرسپولیس خیلی خوب بود، گفت: ما نمی‌توانستیم 10 بازیکن را مقابل گل پرسپولیس بگذاریم. پرسپولیس یک دروازه‌بان خیلی خوب داشت. او واقعاً در سطح جهانی است. در دو بازی نمی‌توان گفت دروازه‌بان تأثیر نداشت. به اعتقاد من در هر دو بازی دروازه‌بان پرسپولیس تأثیر داشت. مهاجمان ما هم نتوانستند مقابل او کاری کنند. واقعاً کار دروازه‌بان این است که دروازه را نجات بدهد که گلر پرسپولیس این کار را به خوبی انجام داد. مهاجمان ما هم باید کار را تمام می‌کردند که نتوانستند و به نظرم باید بیشتر کار کنند. خیلی خوشحالم که تماشاگران امشب لذت بردند و شاد شدند. بسیار زیباست که تماشاگران بتوانند به بازیکنان این‌گونه روحیه بدهند و بازیکنان این‌گونه روحیه بگیرند. من برای پرسپولیس در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز