خبرگزاری کار ایران

دیدار اعضای هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک با وزیر ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۰۵

اعضا هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک عصر امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار و راهکارهای توسعه این رشته را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک با وزیر ورزش و جوانان دیدار و راهکارهای توسعه این رشته را مورد بررسی قرار دادند.

زهرا اینچه درگاهی با اثر بخش توصیف کردن دیدارش با سلطانی فر اظهار داشت: در این جلسه، راهکارهای توسعه این ورزش در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در این جلسه طرح توسعه خانه های ژیمناستیک در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در این ارتباط توضیح داد: بر اساس این طرح قرار است 200 تا 300 سالن ژیمناستیک کاربردی برای رده های سنی پایه و عمومی احداث شود.

او اضافه کرد: بر پایه این طرح، دسترسی علاقمندان به آموزش پایه و عمومی ژیمناستیک در سراسر کشور آسان تر خواهد شد.

اینچه درگاهی اضافه کرد: به این ترتیب مقرر شد تا هاشمی طبا بررسی های بیشتری بر روی این طرح داشته باشد تا راهکارهای اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد تا انشا الله هرچه زودتر عملیاتی شود.

او اضافه کرد: رویکرد وزیر ورزش و جوانان در خصوص رشته های پایه از جمله ژیمناستیک توسعه پایدار است و ایشان بر این باور است که هر بذری که امروز برای ژیمناستیک کاشته شود، آینده این رشته را تضمین می کند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: همچنین نکاتی را در خصوص واردات تجهیزات مورد نیاز این رشته مطرح کردیم.

وی افزود: سلطانی فر در این نشست عنوان کرد که اگر امروز این رشته با این تشکیلات نتواند نتیجه مطلوب را کسب کند، در هیچ دوره ای نخواهد توانست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز