خبرگزاری کار ایران

آقای خاص در پی یافتن جاسوس / مورینیو از اتفاقات رختکن عصبانی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۵۱

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد با چالش جدیدی مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، وزه مورینیو تحقیقات داخلی درباره این‌که چطور ترکیب اصلی منچستریونایتد قبل از بازی با چلسی لو رفته را آغاز کرده و به‌دنبال جاسوس است. مربی پرتغالی منچستریونایتد صبح روز بازی با آبی‌های لندن در حالی از خواب بیدار شد که ترکیب اصلی او به‌طور کامل و بدون اشتباه در شبکه‌های اجتماعی مشخص شده بودند، او می‌خواهد بداند اطلاعات چگونه درز کرده است.

 وقتی مورینیو و تیمش در ایستگاه قطار استوک پورت می‌خواستند به هتل پاستانا در چلسی بروند، عکس‌های زیادی از آنها گرفته شد اما فقط بازیکنان و کادر فنی، ترکیب اصلی تیم را می‌دانستند. این دومین‌بار است که ترکیب اصلی منچستریونایتد قبل از یک بازی لو می‌رود، در دیدار ماه گذشته به وستهم نیز اتفاق مشابهی افتاد و یونایتد شکست بدی خورد. آخرین چیزی که یونایتد قبل از بازی با تیم سابق مورینیو به آن نیاز داشت، برتری و مزیت اطلاعاتی حریف بود.

اینکه فهمیدند خوان ماتا در ترکیب اصلی یونایتد است به مائوریتزیو ساری و کادر فنی‌اش اجازه داد سیستم بازی یونایتد را بدانند. یونایتد بازی ضعیفی در نیمه اول در استمفوردبریج انجام داد اما در نیمه دوم بهتر شد و بعد از بازی در راه بازگشت به منچستر از اینکه نتوانسته بودند سه امتیاز را بگیرند، ناراحت بودند. با آن‌که رابطه مورینیو با برخی بازیکنان شکرآب است اما از عملکرد تیمش و به‌خصوص لوک شاو و آنتونی مارسیال رضایت داشت. یونایتد امشب با یوونتوس بازی دارد. پیش از دیدار اروپایی قبلی یونایتد با والنسیا به‌خاطر مشکلات ترافیکی، ورود یونایتد به اولدترافورد با کمی تاخیر انجام شد و حالا ترجیح داده مراسم تشریفاتی قبل از مسابقه در هتل لووری لغو شود. حالا یونایتد با تمرکز بیشتری بازی می‌کند.

منبع: دیلی‌میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز