خبرگزاری کار ایران

عبور زنوزی از نام‌ها بزرگ برای تیمش؛

آخرین وضعیت نیمکت تراکتورسازی و گزینه‌های سرشناس آن

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۴۹

پس از جدایی توشاک هدایت موقت تراکتورسازان به محمد تقوی رسید و در چند وقت اخیر هم دیگر خبری مبنی بر مذاکره با نام‌های مطرح شنیده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، بعد از همه گزینه‌هایی که به‌عنوان جایگزین احتمالی توشاک در تراکتورسازی مطرح می‌شدند، بالاخره محمد تقوی سرمربی این تیم ماند و مسوولان باشگاه هم مدت‌هاست که دیگر درباره انتخاب سرمربی حرفی نزده‌اند.

این در حالی است که بعد از توشاک، رسانه‌ها حتی از احتمال حضور اریکسون، سرمربی سرشناس سوئدی در تبریز هم خبر می‌دادند و رسانه‌های انگلیسی هم این مذاکرات را تأیید کرده بودند.

سکوت اخیر زنوزی درباره انتخاب سرمربی اما کم کم دارد هواداران را به این نتیجه می‌رساند که او از گزینه‌های سرشناسی مثل اریکسون و توشاک به محمد تقوی رسیده و راضی شده وی را در تراکتورسازی حفظ کند. بعد از نتایج اخیر این تیم مقابل استقلال خوزستان و پدیده رضایت از عملکرد سرخپوشان تبریزی به اندازه‌ای رسیده بود که خبرهایی درباره ماندن تقوی بر مسند خود تا نیم فصل هم به گوش می‌رسید.

باخت تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان اما هواداران را یک‌بار دیگر به فکر پروسه فراموش شده تغییر سرمربی انداخته است. هوادارانی که زنوزی با حضور توشاک در ابتدای فصل غافلگیرشان کرده بود و بعد هم وعده حضور اریکسون را به آنها داد، به این سادگی به نشستن محمد تقوی روی نیمکت تیم‌شان راضی نمی‌شوند و هر لحظه چشم‌ انتظار خبر تازه‌ای هستند از سوی مالکیت باشگاه تا حضور یکی از مربیان بزرگ دنیا را به آنها وعده بدهد.

مالک باشگاه اما در ابتدای فصل برای آوردن توشاک و بازیکنانی چون شجاعی و دژاگه هزینه‌های بالایی را متحمل شد. ضمن اینکه اداره دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی به طور همزمان با هزینه‌های بالایی که دارند، رفته رفته توان زنوزی را برای ریخت و پاش‌ در زمینه جذب بازیکن و سرمربی کم کرده است.

یکی از دلایل اصلی تصمیم او برای واگذاری ماشین‌سازی هم همین شرایط اقتصادی است. هرچند که این واگذاری هنوز قطعی نشده اما همین حالا هم از تغییراتی که در روند هزینه‌های دو باشگاه ایجاد شده، نشان می‌دهد که مالک دو باشگاه بودن، چه فشاری را به زنوزی تحمیل کرده است.

واقعیت این است که با این شرایط او تصمیم ندارد فعلاً به گزینه‌ای جز محمد تقوی برای تراکتورسازی فکر کند و مذاکره برای انتخاب سرمربی را هم متوقف کرده است اما شواهد نشان می‌دهد که هواداران به راحتی زیر بار این تصمیم نخواهند رفت.

تراکتورسازی به زعم هوادارانش، بعد از چند فصل رکود و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات، به تازگی فرصتی پیدا کرده تا بتواند این فصل خود را در میان مدعیان قهرمانی جای بدهد. تصمیم‌های مدیریت باشگاه در ابتدای فصل این امید را در دل هواداران به وجود آورده بود که این فصل می‌توانند به بالانشینی و مدعی شدن فکر کنند. رفته رفته اما این امید در ذهن هواداران کمرنگ‌تر شد تا امروز علی‌رغم تمام توانایی‌های فنی محمد تقوی، آنها بابت ادامه حضور او روی نیمکت پرسپولیس چندان خوشبین نباشند.

بعد از شکست تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان، بازی روز جمعه این تیم مقابل سپیدرود می‌تواند در موضع هواداران نسبت به ماندن یا رفتن محمد تقوی تأثیرگذار باشد. پیروزی در این بازی و بهبود جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی، می‌تواند تکلیف سرمربی تراکتورسازی را مشخص کند و ماندن تقوی را حداقل تا نیم فصل قطعی کند. در غیر این صورت شاید فشارها بیشتر شود و مالکیت باشگاه مجبور باشد درباره سرمربی تیم تصمیم دیگری بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز