خبرگزاری کار ایران

باعملکردی بسیار ضعیف در جنوب؛

دل اکبر میثاقیان باتیم اروند خرمشهر نیست!

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۳۵

اروند خرمشهر با اکبر میثاقیان نتایج خوبی کسب نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم اروند خرمشهر از 8 بازی فقط 10 امتیاز کسب کرده است و در رده نهم جدول جای گرفته است درحالی که اگر به لیست بازیکنان جذب شده این تیم و همچنین نیمکت اروند نگاهی بیاندازیم درخواهیم یافت که آنها اکنون باید صدرنشین لیگ باشند نه در میانه‌های پائینی جدول.

طبق شنیده‌ها؛ چند روز پس از انتصاب اکبر میثاقیان در مسند هدایت تیم اروند، یکی از تیم‌های سابق این سرمربی به وی زنگ زده و خواستار حضورش در آن تیم را می‌دهد. میثاقیان نیز با این پیشنهاد موافقت کرده و به اطرافیانش سپرد تا به تیم سابقش برود اما مدیران اروند سد راه شدند و میثاقیان در خرمشهر ماند.

اروند از هشت دیداری که به میدان رفته است، فقط مقابل تیم‌های فجر و بادران زودتر از حریف به گل رسیده است که این خود نشان دهنده ترس بنفش‌ها می‌دهد. آنها دو بار مجموعا از حریفشان پیش افتادند که مقابل بادران شکست خوردند و مقابل فجر نیز 1-0 برنده شدند.

از عملکرد و سبک کاری میثاقیان در خرمشهر اینگونه شنیده می‌شود که دل اکبر آقا با تیم اروند نیست و به همین خاطر، نتایج جذابش در لیگ یک را برای خرمشهری‌ها به ارمغان نمی‌آورد. به هر حال هرچه است؛ ضعف اروند را نمی‌توان نادید گرفت آنهم با اینهمه ولخرجی و بی‌برنامگی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز