خبرگزاری کار ایران

در کنار بزرگ‌ترها کیفیت ما جوان‌ها به چشم آمد

سجاد آقایی: المپیک یک رویداد بزرگ است و دوست دارم در ان باشم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۴۳

استقلال شفر در بازی با سایپا دوباره مزد اعتماد به جوانان تیمش را گرفت. به نظر می‌رسد با ریتم خوبی که استقلال پیدا کرده روزهای سخت آبی‌های پایتخت در حال سپری شدن است

به گزارش ایلنا،استقلال شفر در بازی با سایپا دوباره مزد اعتماد به جوانان تیمش را گرفت. به نظر می‌رسد با ریتم خوبی که استقلال پیدا کرده روزهای سخت آبی‌های پایتخت در حال سپری شدن است و آنها حالا یک دورخیز برای رسیدن به بالای جدول و اضافه شدن به جمع مدعیان قهرمانی لیگ دارند. سجاد آقایی یکی از جوان‌های استقلال است که به نظر می‌رسد کم کم در کنار قائدی و صیادمنش می‌تواند طراوت فاز هجومی این تیم را بیش از پیش کند. این بازیکن که یکی از دعوت شدگان به تیم امید ایران هم حساب می‌آید به هواداران استقلال این نوید را می‌دهد که تیم شفر بدون شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ و جام حذفی خواهد بود.

با دومین برد پیاپی استقلال مقابل سایپا به نظر می‌رسد بعد از شروع نه چندان خوبی که داشتید حالا اوضاع بر وفق مراد شده است.

بازی خیلی خوب و پرهیجانی مقابل سایپا داشتیم که یکی از تیم‌های خوب لیگ است. هرچند که زمین بازی افتضاح بود و به هیچ وجه نشد کارهای تاکتیکی و کیفیت واقعی استقلال را در این مسابقه به نمایش بگذاریم. با این حال خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی مهم را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

به نظر تو استقلال چرا لیگ را خوب شروع نکرد؟

به هرحال وقتی تیمی یکسری تغییرات دارد کمی زمان می‌خواهد تا به هماهنگی برسد و از سوی دیگر واقعا بدشانس بودیم. خدا را شکر به نظم تاکتیکی خوبی رسیده‌ایم و در دو بازی اخیر مقابل نفت مسجدسلیمان و سایپا به خوبی این مساله را نشان دادیم. امیدوارم با کیفیت خوبی که تیم دارد در ادامه همه بتوانیم کار را با قدرت پیش برده و در مسیر قهرمانی حرکت کنیم.

پس خیلی امیدوار به قهرمانی این تیم در لیگ هستی؟

صددرصد همین طور است. با قدرت می‌گویم که این استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و شک نکنید می‌توانیم آن را به دست بیاوریم. نگاه‌مان فقط قهرمانی در لیگ نیست و به دنبال قهرمانی جام حذفی و یک حضور پرقدرت در آسیا هستیم. به نظرم اینکه الان در آسیا نیستیم به چیزی جز بدشانسی استقلال برنمی‌گردد و اگر این طور نبود الان یکی از شانس‌های حضور در فینال بودیم.

این هفته یک بازی سخت در آزادی مقابل یک مدعی قهرمانی به نام سپاهان دارید.

استقلال همیشه مقابل سپاهان نتایج خوبی گرفته و همیشه با قدرت مقابل این تیم قدرتمند ظاهر شده‌ایم. به چیز جز برد مقابل سپاهان فکر نمی‌کنیم چون هدف‌مان کم کردن فاصله با بالای جدول و اضافه شدن به مدعیان قهرمانی است که به شدت آن را دنبال می‌کنیم. در این بازی خدا را شکر حمایت هواداران‌مان را هم داریم و از حالا از این همراهان همیشگی‌مان دعوت می‌کنم که ما را در این مسابقه تنها نگذارند.

نظرت درمورد جوانان استقلال که این روزها حسابی کار را در تیم به دست گرفته‌اند و به قولی همه کاره تیم شفر شده‌اند، چیست؟

به هیچ وجه این طور نیست چون همه کاره تیم درون زمین بزرگ‌ترهای تیم هستند که جوانان می‌توانند کار را پیش ببرند. مطمئن باشید در استقلال اصلا چنین حرف‌هایی مطرح نیست و ما جوانان تیم با راهنمایی و استفاده از توانایی‌های باتجربه‌ها به دنبال ارایه یک بازی درخور هستیم و کیفیت‌مان در کنار آنها به چشم آمده است.

در دقایقی که به میدان رفتی توانستی نقش خوبی در برد استقلال داشته باشی.

خدا را شکر که توانستم در دقایقی که کادرفنی صلاح دانست و به میدان رفتم در موفقیت تیم نقش داشته باشیم. باور کنید کیفیت زمین تختی آنقدر بد بود که اصلا نمی‌شد راحت پاس داد اما هنوز خودم از عملکردم راضی نیستم و تمام تلاشم این است که روز به روز با کیفیت بهتری در خدمت استقلال باشم.

چقدر امیدوار به تشکیل مثلث جوان استقلال در کنار صیادمنش و قائدی از ابتدای بازی هستی؟

همان طور که قبلا گفتم هریک از بازیکنان استقلال که در میدان حضور دارند نماینده دیگر بازیکنان این تیم هستند. این قاعده در بین جوانان تیم هم وجود دارد چون مهم‌ترین مساله نتیجه گرفتن تیم است. با این حال تمام تلاش و سعی خودم را به کار می‌بندم که با جلب نظر کادرفنی به بهترین شکل چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه در خدمت تیم باشم.

عملکردت در تیم امید چطور بود؟

تمرینات و پرفشاری را زیر نظر کادرفنی انجام دادیم همه بچه‌ها سعی داشتند به بهترین شکل کار را پیش ببرند. خدا را شکر تیم خوبی داریم که رقابت بسیار جدی و نزدیک بهم است. تقریبا همه دعوت شده‌ها بازیکنانی هستند که در لیگ برتر بازی می‌کنند و این شانس ما را برای شکستن طلسم نرفتن ایران به المپیک بالا می‌برد. به همین خاطر به این تیم خیلی امیدوارم و با اینکه کار سخت است اما رفتن به المپیک شدنی است.

فکر می‌کنی جزو نفرات نهایی تیم کرانچار باشی؟

به هرحال هر بازیکنی دوست دارد این اتفاق در موردش بیفتد و نماینده پرچم کشورش در هر تورنمنت بین‌المللی باشد. المپیک یک رویداد بزرگ است و قطعا تلاش همه نفرات دعوت شده به اردوها این است که بتوانند در لیست نهایی جایی داشته باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

استیلی گفته تیم امید آماده بازی با تیم بزرگسالان است. بازی مقابل تیم اول آسیا را چطور می‌بینی؟

قطعا بازی جذاب و زیبایی از آب درخواهد آمد. صددرصد همان طور که حمیدخان گفتند برای این بازی آماده هستیم و برای این بازی انگیزه زیادی داریم.

فکر می‌کنید بتوانید آنها را ببرید؟

بازیکنان با کیفیتی داریم و قطعا پتانسیل برد تیم ملی بزرگسالان ایران را داریم.

در خبرها آمده بود که شفر و کادرفنی او اهمیت ویژه‌ای به جوانان استقلال می‌دهند و با آنها تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند.

دقیقا همین طور است و این یک اتفاق خوب برای من است که با مربی‌ای مثل شفر کار می‌کنم که مدام بازیکنان تیمش را به بهتر بودن تشویق می‌کند و این مساله‌ای است که خودم به آن توجه خاصی دارم. شفر بعد از هر تمرین حدود 40 دقیقه اختصاصی با بازیکنان جوان تیم ضربه در چارچوب با شوت و سر را تمرین می‌کند و واقعا مثل یک پدر برای ما دلسوز است. به همین خاطر است که تمام سعی مان را می‌کنیم که هرموقع به ما اعتماد کرد به بهترین شکل جواب اعتماد او را بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز