خبرگزاری کار ایران

حسین کلانی در گفت‌وگو با ایلنا:

کلانی: برانکو با شعور بالای خود شرایط را درک می‌کند؛ او یک فرهیخته است / تمام نگاه آسیا به پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۰۰

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که پرسپولیس السد را شکست داده و به فینال راه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس و تاریخی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان السد و ژاوی خواهد بود.

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد این دیدار اظهار داشت: تمام نگاه‌ها در فوتبال آسیا به این مسابقه است و همه منتظر شروع این بازی هستند. همین موضوع باعث فشار روی کادرفنی و بازیکنان شده و فشار مضاعفی را به آنها وارد می‌کند. پرسپولیس با شرایط سختی که با آن مواجه است و تمام نواقصی که وجود داشته، به علت اینکه تمام اعضای باشگاه از بازیکنان و کادرفنی گرفته تا مدیریت به این اعتقاد دارند که باید نتیجه‌ی خوبی بگیرند و علاوه بر سربلندی خودشان، نام کشورمان را هم سربلند کنند. در این مسابقه هشتاد هزار نفر پشتیبان این تیم هستند و این مورد یک انگیزه مضاعف را برای آنها ایجاد می‌کند تا بیشترین تلاش خود را کرده وتمام توان خود را در زمین بگذارند.

وی در بازیکنان بین المللی حاضر در السد نیز عنوان کرد: از طرف دیگر باید به این نکته توجه داشت که بازیکنان پرسپولیس چیزی کمتر از بازیکنان سایر نقاط جهان ندارند. همیشه فکر می‌کنیم مرغ همسایه غاز است و همیشه این تصور وجود داشته که بازیکنانی که در خارج از ایران بازی می‌کنند دست نیافتنی هستند در صورتی که اگر یک مقدار به بازیکنان خود رسیدگی بیشتری کنیم و امتیازات بهتری به آنها بدهیم چه از نظر مالی و چه از نظر امکانات بتوانیم شرایط خوبی برای آنها فراهم کنیم و ارزش و حرمت و احترام آنها را حفظ کنیم، اگر بهتر از آنها نباشند کمتر نیستند.

بازیکنان پرسپولیس با تمام محدودیت ها و کمبودهایی که وجود داشت تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند و فرصت دادن به جوانها توانست انگیزه وانرژی مضاعفی را به تیم منتقل کرد و من امیدوار هستم که فردا بتوانیم به فینال رقابتها راه پیدا کرده و قهرمان مسابقات شویم و پرچم ایران و پرسپولیس را برافراشته کنیم و بتوانیم در این جنگ ورزشی پیروز باشیم.

کلانی در مورد برانکو نیز بیان کرد: آقای برانکو یکی از فرهیختگان فوتبال در دنیاست. کسی است که صبورانه و منطقی به مسائل نگاه می‌کند و در بزرگترین تیم آسیا هم مربیگری می‌کند. خود او هم می‌داند حضور در پرسپولیس کمتر از بسیاری از تیمهای ملی دنیا نیست و حضور او در اینجا بازتاب بسیاری برای برانکو دارد. او افتخار می‌کند در تیم پرسپولیس حضور دارد و به علت آگاهی و شعوری که دارد گاهی تشخیص می‌دهد که فراز و نشیب در طول کار وجود دارد.

ممکن است چند وقتی حقوق او عقب بیفتد اما او می‌داند که مسئولان باشگاه در این مورد مضایقه نمی‌کنند و اگر پولی وجود داشته باشد به او پرداخت می‌کنند. مضاف براینکه او نسبت به هواداران بازیکنان و مدیریت باشگاه احساس و عاطفه و تعصب دارد و بین آنها علاقه متقابلی که وجود دارد او را متعهد می‌کند و می‌داند که باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل خواهد کرد و ما هم از عملکرد و نتایج او لذت می‌بریم.

وی در مورد بازیکن کلیدی پرسپولیس در این مسابقه نیز اضافه کرد: تمام بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در این مسابقه به عنوان ستاره خود را مطرح کنند و از تمام وجود خود مایه خواهند گذاشت تا پرسپولیس به فینال رقابتها راه پیدا کرده و دل هواداران را شاد کنند. انرژی و انگیزه‌ای که تک تک بازیکنان دارد به تیم و هواداران منتقل شده و انشاالله که با نتیجه‌ خوبی هم همراه خواهد شد و ما یکبار دیگر به پرسپولیسی بودن خود افتخار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز