خبرگزاری کار ایران

کمیته فنی در ایران کارایی ندارد

نظری جویباری: فتحی باید کمی خویشتن‌دار باشد و نباید به کسی انگ بزند

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۹۱

علی نظری جویباری معاون و سرپرست سابق استقلال از رفتار فتحی سرپرست این باشگاه در قبال پیشکسوتان ناراحت است.

به گزارش ایلنا، علی نظری جویباری معاون و سرپرست سابق استقلال از رفتار فتحی سرپرست این باشگاه در قبال پیشکسوتان ناراحت بوده و معتقد است کمیته فنی هم در ایران کارایی لازم را ندارد.

شرایط این روزهای استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال مقابل سایپا عملکرد بسیار خوبی داشت. از فوتبال استقلال لذت بردم. جوان‌های خیلی خوبی در استقلال وجود دارند که می‌توانند در آینده نوید روزهای خوب را بدهند.

عملکرد خارجی‌های استقلال خوب نبوده است. شما هم با این موضوع هم عقیده هستید؟

باید قبول کنیم طارق همام و سایر بازیکنان خارجی تیم چیز خاصی نداشته‌اند اما نمی‌توان به مدیریت باشگاه ایرادی گرفت. آن موقع شرایط طوری بود که باید بازیکنان جدید جذب تیم می‌شدند. مهم‌ترین مساله این است که شفر باید دقت بیشتری در جذب بازیکنان جدید انجام می‌ داد.

این روزها انتقادات زیادی به کمیته فنی و تشکیل آن شده است؟

در تمام دنیا رسم است که کمیته فنی تشکیل شود امادر ایران این مساله هنوز جا نیفتاده است زیرا وظیفه کمیته فنی این است که سرپرست تیم را انتخاب کند ولی در ایران  مدیرعامل، سرمربی را انتخاب کرده و سپس اعضای کمیته فنی را مشخص می‌کند به همین دلیل است که سرمربی‌ها معمولا از کمیته فنی حرف شنوی ندارند. این نفراتی که برای کمیته فنی انتخاب شده‌اند همگی جزو بازیکنان پرافتخار تاریخ استقلال بوده اند. پرویز مظلومی خودش سال‌ها دستیار و سرمربی استقلال بوده، بهتاش فریبا و مجید نامجومطلق نیز همینطور اما باید قبول کنیم کمیته فنی در ایران کارایی ندارد.

زمان حضور شما در استقلال، مظلومی سرمربی تیم بود و زیاد با کمیته فنی که الان خودش عضو آن است، رابطه خوبی نداشت؟

شاید آن موقع نظر مظلومی این بوده که کمیته فنی نیازی به تشکیل نداشته اما الان خودش آمده تا به شفر کمک کند. آن موقع هم پرویز مظلومی را فتح‌ا... زاده انتخاب کرد و به همین دلیل نمی‌شد به او ایرادی گرفت.

استقلال باید در ادامه لیگ یک دیدار سخت را مقابل سپاهان برگزار کند.

سپاهان تیم بسیار خوبی است. بازی آخر این تیم مقابل نساجی را تماشا کردم. با آن که قلعه‌نویی از دوستان نزدیک ماست اما دوست دارم استقلال در این بازی پیروز شود.

این روزها اختلاف‌نظرهایی بین طباطبایی و فتحی سرپرست باشگاه به وجود آمده است.

به نظر من فتحی به عنوان سرپرست باشگاه نباید از کوره دربرود. طباطبایی یا هر پیشکسوت دیگری می‌تواند از استقلال انتقاد کند. همه که نباید بله قربان‌گو باشند. او باید کمی خویشتن‌دار باشد و نباید به کسی انگ بزند که چون به وی پست نداده از او انتقاد می‌کند. ایشان باید حرف‌های طباطبایی را گوش بدهد. ما اول فصل از ایشان تعریف کردیم و گفتیم چون روزهای آخر نقل و انتقالات آمده نباید از فتحی انتقادی صورت بگیرد اما در نیم فصل باید استقلال را تقویت کند و بازیکنان جدید را به خدمت بگیرد. پس این حرف‌های ما دلیل بر این نمی‌شود که چون ابتدای فصل از فتحی دفاع کرده‌ایم او خوشش بیاید و اگر در نیم فصل انتقادی کردیم حمله کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز