خبرگزاری کار ایران

بازی با سپاهان ۶ امتیازی است

مظلومی: از جوان‌های استقلال بیشتر خواهید شنید

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۷۳

سرمربی سابق استقلال تهران و عضو کمیته فنی آبی پوشان امیدوار است بازیکنان جوان این تیم در ادامه فصل به بهترین عملکرد خودشان دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال معتقد است آبی‌پوشان 3 امتیاز حساس را از دیدار مقابل سایپا کسب کرد و در ادامه هم باید برابر سپاهان مدعی بهترین عملکرد را داشته باشد. با مظلومی درخصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کردیم.

استقلال توانست برد خوبی را مقابل سایپا به دست بیاورد.

قبل از هر چیز باید به بازیکنان و کادر فنی تبریک بگویم چون عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتند. خوشبختانه استقلال توانست با یک بازی منطقی و خوب 3 امتیاز شیرین و باارزش را کسب کند. امیدوارم آنها بتوانند همین روند خوبشان را در بازی‌های بعدی ادامه دهند.

اما سایپایی‌ها بعد از بازی معتقد بودند حقشان در این بازی باخت نبوده؟

به هرحال استقلال توانست پیروز شود آن هم در روزی که چند بار توپ را به تیرک دروازه سایپا زد. من فکر می‌کنم حتی استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری را هم در این بازی بزند.

قرار بود اعضای کمیته فنی در تمرینات تیم حضور یابند؟

قطعا به زودی این اتفاق خواهد افتاد. تلاش می‌کنیم قبل از دیدار مقابل سپاهان یک روز در تمرینات حاضر شویم و در کنار بازیکنان و کادر فنی باشیم. هدف ما کمک به تیم و رسیدن به موفقیت است.

استقلال باید در یک بازی حساس به مصاف سپاهان اصفهان برود.

استقلال بازی سختی مقابل سپاهان در پیش دارد. آنها امسال نتایج فوق‌العاده خوبی گرفتند و تلاش می‌کنند که مقابل استقلال امتیاز کسب کنند اما ما به دنبال پیروزی هستیم و نیازی مبرمی هم به این 3 امتیاز داریم. یک جورایی باید گفت این بازی 6 امتیازی است.

حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیر قلعه‌نویی مربی موفقی است. امسال هم  نتایج خوبی در سپاهان گرفته و هم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.

بازیکنان خارجی استقلال هم در این هفته کم بازی کردند.

بازی کردن بازیکنان بستگی به نظر کادر فنی دارد . شفر و کادر فنی‌اش در تمرینات حضور دارند و آنها می‌دانند چه بازیکنانی توانایی بازی کردن دارند. اما من مطمئن هستم که خارجی‌های استقلال در آینده بهتر خواهند شد و به زودی پای‌شان به گل باز خواهد شد.

جوانان استقلال در دیدار مقابل سایپا درخشش خوبی داشتند. در این مورد چه نظری دارید؟

بازیکنان جوان استقلال آینده خیلی درخشانی دارند و مطمئن باشید به زودی از آنها زیاد خواهید شنید. صیادمنش آینده خیلی درخشانی دارد و همین‌طور قائدی هم امسال انگیزه دارد که بهترین عملکرد را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز