خبرگزاری کار ایران

احضار ملی پوشان بسکتبال به کمیته فنی

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۳۷

اینطور که شنیده می شود مسئولان فدراسیون بسکتبال ملی پوشان معترض را به کمیته فنی فراخوانده اند تا با آنها صحبت کنند.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان که پس از مطرح شدن حذف ماست و دوغ از اردوی تیم ملی از صحبت های مسعود قاسمی ناراحت شده بودند و نسبت به آن حرف ها در اینستاگرام واکنش نشان دادند حالا فردا باید مقابل اعضای کمیته فنی بنشینند و درباره این اتفاقات صحبت کنند.

رامین طباطبایی چندی پیش گفته بود که اختلافی بین قاسمی مدیر تیم های ملی با بازیکنان وجود ندارد اما مشخص شد که هنوز اختلافات برطرف نشده و این جلسه هم برای همین برگزار خواهد شد. تا آنجایی که نا می دانیم بازیکنان بر این عقیده هستند که قاسمی باید بابت صحبت هایی که مطرح کرده عذرخواهی کند و باید منتظر بمانیم تا مشخص شود خروجی این جلسه چه خواهد بود.

فردا بازیکنان فراخوانده شده از جنوب به تهران سفر خواهند کرد ملی پوشان پتروشیمی و نفت به همراه حامد حدادی به تهران می آیند تا در این جلسه حاضر شوند.

شنیده می شود کمیته فنی قصد دارد جدا جدا با بازیکنان صحبت کند و برای هر کدام از آنها تایمی را در نظر گرفته است حالا چرا نمی خواهند با همه بازیکنان در یک جلسه صحبت کنند هم مشخص نیست!

نکته دیگر اینکه تیم ها پنج شنبه بازی دارند و چرا الان باید این جلسه تشکیل شود؟ هفته پیش چرا این اتفاق نیفتاد یا هفته دیگر که پتروشیمی به تهران می آید؟ مثل اینکه اعضای کمیته فنی عجله دارند که هر چه سریعتر اوضاع را سروسامان ببخشند که امیدواریم موفق باشند و یادشان نرود که این ملی پوشان سرمایه های بسکتبال ایران هستند و چیز زیادی هم از فدراسیون نخواستند احترام حداقل چیزی است که آنها میخواهند و اعتقاد دارند که با رفتارهای اخیر به آنها بی احترامی شده و از این بابت ناراحت هستند.

امیدواریم با تدبیری که فدراسیون در پیش می گیرد بتواند دوباره بازیکنان را همدل کرده و برای رقابت های مهمی که در پیش داریم آماده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز