خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا؛

مالک ملوان: پورغلامی دوست ماست اما دیگر جایی در پلان تاکتیکی ملوان ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۲۲

جلسه 6 ساعته هیئت مدیره ملوان عصر امروز با حواشی بسیار برگزار شد و در پایان هیچ کدام از اعضاء هیئت مدیره راضی از این جلسه خارج نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه عضو از اعضاء هیئت مدیره با برکناری فرهاد پورغلامی مخالفت نمودند اما مالک باشگاه معتقد است با احترام به نظر این افراد هیچ معیار و منطق درستی برای ادامه همکاری با فرهاد پورغلامی وجود ندارد.

در این بخش مصاحبه خبرگزاری ایلنا با محمد رفیع نیا مالک باشگاه ملوان را در اختیار شما مخاطبین گرامی این رسانه قرار خواهیم داد.

* آقای رفیع نیا چه خبر؟ به نظر می رسد جلسه امروز هیئت مدیره بی نتیجه خاتمه یافت.

محمد رفیع نیا: خیر آنطور هم که گفته می شود بی نتیجه نبوده، ما تصمیمات قاطع خود را به اعضاء هیئت مدیره اعلام کردیم و نظرات دوستان را هم شنیدیم، ما هیئت مدیره پویایی داریم و طبیعی است که همه نظرات یکسان نباشد.

* شما چه خواسته هایی داشتید و تصمیمات شما چه بود؟

محمد رفیع نیا: خواسته ما همان خواسته هوادارانمان می باشد، آنها خواهان بازگشت پژمان نوری و مازیار زارع به تیم خود هستند و ما نیز این خواسته بحق آنها را اجابت خواهیم نمود.

* تکلیف کادر فنی ملوان چه خواهد شد؟

محمد رفیع نیا: ببینید آقای پورغلامی از دوستان ما هستند ، برای تیم هم زحمات زیادی کشیدند اما در فوتبال همه چیز به نتایج بستگی دارد، ما نتایج خوبی نگرفتیم و اکنون در انتهای جدول رده بندی قرار داریم و این اصلا برای تیمی چون ملوان خوب نیست.

* یعنی با آقای پورغلامی قطع همکاری می کنید؟

محمد رفیع نیا: در شرایط فعلی ملوان نیازمند یک شوک مثبت است تا از وضعیت فعلی خارج شود، ما هم دوست داشتیم آقای پورغلامی در ملوان موفق شود و برای تحقق این امر هزینه های زیادی برای تیم ملوان انجام دادیم همه تلاش کردیم  اما موفق نبودیم و وضعیت ما در جدول رده بندی مسابقات نشان می دهد که باید دست به تغییراتی در تیم خود بزنیم، ما به ایشان احترام می گذاریم اما باید بگوییم که دیگر ایشان در پلان تاکتیکی ملوان جایی نخواهند داشت.

* در آستانه بازی مهمی در برابر فجر سپاسی هستیم ، ملوان هم تمرین نکرده است ، واقعا چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟

محمد رفیع نیا: بله به دلیل اتفاقات غیر منتظره ای که در تمرینات روز پنجشنبه ملوان رخ داد و عمل نشدن تصمیمات مدیریت باشگاه، ملوان نتوانسته تمرینات خوبی انجام دهد، ما به سرپرست تیم اعلام کرده ایم تا زمانی که تصمیمات مالک و مدیریت باشگاه به درستی انجام نشود و مازیار زارع و پژمان نوری به اردوی ملوان اضافه نشوند و آقای پورغلامی کنار نرود دیگر هزینه ای برای تیم انجام نخواهیم داد.

* به عنوان سوال پایانی با هواداران نگران ملوان چه حرفی دارید؟

محمد رفیع نیا: من هم مثل آنها نگرانم و خودم را نه یک مالک بلکه یک هوادار ملوان می دانم، من در کنار آنها هستم تا خواسته آنها را اجابت کنم ، ما هزینه کرده ایم تا این هواداران خوشحال شوند، نیروی دریایی هم در کنار ما همچون گذشته از تیم خود پشتیبانی کرده است و من کاملا امیدوارم به کمک هواداران عزیزمان و حضور بازیکنانی چون پژمان نوری و مازیار زارع و کادر فنی جدید، ملوان را به روزهای خوبش باز گردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز