خبرگزاری کار ایران

حاج‌محمدی: باید استقلال را می‌بردیم/ استقلال 2 تا به تیر زد نه 3 تا

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۶۹

مدافع سابق استقلال تهران درباره رویارویی با آبی پوشان در هفته نهم لیگ برتر صحبت کرد و معتقد است آنها باید برنده این دیدار می‌شدند.

به گزارش ایلنا،یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته نهم لیگ برتر دیدار سایپا – استقلال بود که با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. در این مسابقه سایپا خیلی زود به گل رسید ولی این استقلال بود که توانست به بازی برگردد و دو بر یک به برتری برسد.

درخصوص این بازی گفتگویی با امین حاج‌محمدی مدافع سایپا انجام دادیم که او اعتقاد دارد باید بازی را پیروز می‌شدند.

فکر می‌کردی بازی اینطور جذاب شود؟

انصافا بازی قشنگ و جذابی بود که تماشاگران از آن لذت بردند. هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند که به نظرم حق ما باخت نبود و باید برنده می‌شدیم.

برنده می‌شدید؟!

بله، ما بعد از گل اول می‌توانستیم گل دوم را هم توسط ترابی به ثمر برسانیم و کار را تمام کنیم ولی گل دوم را نزدیم تا بازی را ببازیم.

ولی استقلال فقط سه بار به تیرک زد و چندین موقعیت را هم از دست داد.

سه بار نزد، دو بار زد چون توپ سوم را دروازه‌بان ما از روی خط برگشت داد. یک بار ضربه سر تبریزی به تیرک برخورد کرد و یک بار هم شوت علی کریمی که خیلی‌ها فکر می‌کنند سه بار توپ استقلالی‌ها به تیرک برخورد کرده است.

موقعیت گل استقلالی‌ها بیشتر نبود؟

فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بیشتر بود که خودمان هدر دادیم. البته خود حسینی هم خوب کار کرد و ثانیه‌های پایانی یک گل را هم خرید.

فکر می‌کنی اگر رحمتی در زمین بود، به نفع شما می‌شد یا حسینی؟

هر دو دروازه‌بان استقلال از بهترین‌های لیگ هستند که فرق نمی‌کرد که کدامیک از آنها بازی کنند. در مورد رحمتی و حسینی نمی‌شود نظر داد که کدامیک بهتر از دیگری است.

چرا روی پنالتی اعتراض کردید؟ انصافا پنالتی اشتباه بود؟

پنالتی استقلال درست بود و مشکلی نداشت. ما روی صحنه‌های دیگر اعتراض کردیم و مشکلی با پنالتی استقلال نداشتیم.

بازیکن خارجی سایپا کم بود پای صیادمنش را بشکند!

فوتبال خارجی‌ها همین است و عادت دارند (می‌خندد).

در 10 روز آینده سه بازی سخت خواهید داشت. درخصوص این سه بازی صحبتی داری؟

قطعا سه بازی سخت با پرسپولیس، استقلال و سپاهان داریم که باید تلاش کنیم تا سربلند از زمین بیرون بیاییم.

بازی در جام حذفی برای شما انتقامی است؟

انتقامی نیست ولی قطعا در بازی جام حذفی جبران خواهیم کرد. ما به راحتی از این بازی نخواهیم گذشت و برای حذف استقلال به میدان خواهیم رفت.

سه بازی کار سایپا را سخت نمی‌کند؟

تیم ما مقابل تیم‌های بزرگ و بالای جدولی خوب بازی می‌کند و از این بابت خوشحال هستیم روبه‌روی تیم‌هایی قرار می‌گیریم که فوتبال بازی می‌کنند. تنها مشکل ما مصدومیت چند بازیکن است که اگر آنها آماده شوند، کارمان راحت‌تر می‌شود.

چرا این همه مصدوم دارید؟ شما که در تعطیلات بازی نداشتید؟!

تعطیلاتِ پشت‌سر هم همین مصدومیت‌ها را در پی دارد که متاسفانه گریبان ما را گرفت. تیم ما بدنسازی خوبی انجام داده بود که وقتی لیگ پشت‌سر هم تعطیل شد، ضرر کرد و چند بازیکن اصلی‌اش را از دست داد. تیم قبل از تعطیلی اخیر چهار پیروزی پشت‌سر هم به دست آورده بود که همین روند رو به جلو نیز از بین رفت. در کل تعطیلات پشت‌سر هم اصلا برای بازیکن خوب نیست و همیشه آثارش را نشان داده است.

از بازی در ورزشگاه تختی راضی بودید؟

اصلا راضی نبودیم چون چمن ورزشگاه تختی به درد فوتبال نمی‌خورد. صد رحمت به ورزشگاه دستگردی که حداقل زمین آن پستی و بلندی ندارد و پای بازیکن پیچ نمی‌خورد.

چرا در این استادیوم بازی می‌کنید؟

تشخیص کادر فنی بود و ما نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

سایپا که در هیچ ورزشگاهی تماشاگر ندارد پس بهتر است ورزشگاهی انتخاب کنید که چمن درست و حسابی داشته باشد.

در این مورد باشگاه و کادر فنی تشخیص می‌دهند که در چه ورزشگاهی بازی کنیم چون ما بازیکن هستیم و هر کجا بگویند بازی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز