خبرگزاری کار ایران

اسپالتی خطاب به شاگردانش: اینتر دیوانه را نشان بدهید!

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۷۸

لوچیانو اسپالتی با بیان اینکه طرفداران اینتر هرگز نتیجه بازی دربی را فراموش نمی‌کنند به استقبال مصاف با میلان رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، سرمربی اینتر میلان شاگردانش با بیان این جمله که "اینتر دیوانه را نشان بدهید" شاگردانش را برای بازی حساس امروز مقابل میلان در دربی میلان به چالش کشیده است.

اینتر در جدول رده بندی سری آ ایتالیا چهار امتیاز از میلان پیش است و همچنین در چهار رویارویی گذشته با همشهری‌اش شکست نخورده است اگرچه پیروزی 3 بر دو در ماه اکتبر مربوط به آن زمان می‌شود.

اسپالتی که در سال 2017 هدایت اینتر را برعهده گرفت در نشست خبری پیش از دربی دلامادونینا گفت: دربی فراتر از یک بازی است چرا که نتیجه آن می‌تواند در ذهن هواداران و بازیکنان بماند. این هفته ما به طور انحصاری بر روی این دربی تمرکز کردیم. این بازی بهترین معیار برای نشان دادن اینتر دیوانه است. 

او یادآور شد که این مسابقه برای طرفداران اینتر اهمیت زیادی دارد و پیشنهاد می‌کند که این امر به معنای بیشتری برای آنها در مقایسه با تاریخ های مهم در زندگی شخصی آنها باشد: می‌خواهیم برای دربی در استایل باز بازی کنیم. تعداد زیادی از طرفداران اینتر در استادیوم و تعدادی از خانه‌ها این مسابقه را تماشا می‌کنند. طرفداران اینتر می‌توانند تاریخ تولد همسر خود را فراموش کنند، اما آنها نتیجه دربی را فراموش نخواهند کرد. اگر می‌خواهید تاریخ اینتر را بسازید، باید این بازی‌ها را ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز