خبرگزاری کار ایران

هادی عامل در گفتگو با ایلنا

عامل: آمریکایی‌ها حسن یزدانی را به خوبی آنالیز کرده بودند / شکل وزن‌کشی به تیلور کمک کرد تا یزدانی را ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۰۹

هادی عامل به تشریح دلایل شکست یزدانی در مقابل تیلور پرداخت.

به گزارش ایلنا، حسن یزدانی کشتی‌گیر پر امید کشورمان در حالی که در وقت اول با حساب 6 بر 2 از حریف آمریکایی خود پیش بود در وقت دوم 11 بر 6 نتیجه را به دیویدتیلور واگذار کرد و باید منتظر راهیابی این کشتی‌گیر به قینال رقابتها باشد تا شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.

هادی عامل گزارشگر و کارشناس کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست یزدانی اظهار داشت: باید متوجه این قضیه باشیم که کشتی ورزش بدون رکوردی است و این اتفاق ها در کشتی زیاد اتفاق می‌افتد. یزدانی کشتی خودش را گرفت و مثل همیشه کشتی گرفت اما حریفش او را به خوبی آنالیز کرده و بود و می‌دانست چگونه با یزدانی کشتی بگیرد و باید منتظر باشیم ببینیم چه اتفاقی برای این کشتی گیر آمریکایی خواهد افتاد.

عامل در مورد زمان وزن کشی نامناسب در این مسابقات نیز بیان کرد: این مدل وزن‌کشی به ضرر ما بود. تمام کشورهای صاحب کشتی دنیا به این روش اعتراض دارند اما آقای لالوویچ برای خوشایند آمریکایی‌ها پای خود را در یک کفش کرده و دستور داده وزن کشی مسابقات به این شکل باشد.

اگر یزدانی در کشتی دوم و سوم با این حریف آمریکایی مسابقه می‌داد خیلی راحت تر می‌توانست با او کشتی بگیرد اما به دلیل زمان کم بین وزن کشی و کشتی اول منجر به این شد که بدن حسن یزدانی افت کند و کشتی را به این حریف واگذار کند. تیلور کشتی‌گیری است که از نظر قدرت بدنی بسیار شرایط خوبی دارد و واقعا چغر و بد بدن است. 

عامل در خصوص اینکه این روش وزن‌کشی برای همه یکسان است نیز اضافه کرد: بله این روش برای همه یکسان است اما چون آمریکایی ها از کودکی به این شکل وزن کشی کرده و مسابقه داده‌اند راحت تر و سریع تر با این شرایط کنار آمده و بهتر کشتی می‌گیرند. ایران، روسیه و آذربایجان با این روش مخالفت کرده اند اما آقای لالوویچ تغییر در شرایط نداد و این اتفاق نیز افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز