خبرگزاری کار ایران

اعلام رای دیدار آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۸۴

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد در  حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم آذرخش بندرعباس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی ، پرتاب بطری و ایجاد صدای نامتعارف با وسایلی که در اختیار داشتند رخ داد. این تیم به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم فرش آرا مشهد به دلیل ترک زمین مسابقه به بهانه عدم وجود امنیت  که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد و ورود کادر فنی به داخل زمین بازی، این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 امید پرمی، مربی تیم آذرخش بندرعباس به دلیل رفتار غیر ورزشی به قصد درگیری با بازیکن تیم مقابل که سبب اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 مرتضی فراهانی، بازیکن تیم آذرخش بندرعباس به دلیل رفتار غیر ورزشی و قصد درگیری با تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 بهروز جعفری، بازیکن تیم آذرخش بندر عباس به دلیل رفتار غیر ورزشی و مضروب کردن بازیکن تیم مقابل به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)
تیم فرش آرا مشهد به دلیل داشتن 3 بازیکن اخطاری باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 باقر محمدی، بازیکن تیم فرش آرا مشهد به دلیل اعتراض به داور مبنی بر اخراج وی، به توبیخ کتبی محکوم شد.
 کلیه ارای فوق قطعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز