خبرگزاری کار ایران

طباطبایی اگر هم حرفی می‌زند به موقع و از سر دلسوزی است

نوازی: تیم ملی با کی روش به سیرک رفته است / همه چیز تقصیر فدراسیون است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۵۹

محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال اعتقاد دارد تیم ملی باید حریفان قدرتمند‌تری نسبت به بولیوی بازی کند و در جام ملت‌ها بتواند نتایج بهتری کسب کند

به گزارش ایلنا، محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال اعتقاد دارد تیم ملی باید حریفان قدرتمند‌تری نسبت به بولیوی بازی کند و در جام ملت‌ها بتواند نتایج بهتری کسب کند با نوازی در خصوص شرایط استقلال و شایعه حضور جباری به عنوان عضو کادر فنی روی نیمکت این تیم همکلام شدیم.

کشمکش‌هایی بین تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید اتفاق افتاده است. در این رابطه صحبت کنید؟

فکر می‌کنم تقصیر فدراسیون فوتبال است که به کی‌روش و کادرش بها می‌دهند که این اتفاقات می‌افتد. کار یک طرف، نتیجه یک طرف. یک غریبه به بازیکنان ملی توهین می‌کند و هیچ‌کس هم به او چیزی نمی‌گوید. این یک بی‌عدالتی از سوی فدراسیون فوتبال است که باعث می‌شود غریبه‌ها آن قدر جرات داشته باشند که به خودشان اجازه دهند بی‌حرمتی کنند. اصلا این موضوع چیز جدیدی نیست. البته این را هم باید درنظر بگیریم که به کی‌روش کسی چیزی نمی‌گوید. این درست نیست که یک مربی خارجی به اسطوره فوتبال کشور توهین کند.

گویا از توهین به همبازی گذشته تان ناراحت هستید؟

به ایرانی ها توهین می‌شود و ما بی‌خیال نشستیم. وقتی به استیلی توهین شود چند وقت دیگر به من می شود. درست است که ما در زمین فوتبال با هم رقیب هستیم اما در بیرون از فوتبال رفیق هستیم.. وقتی دستیار کی روش می‌گوید استیلی به سیرک رفته پس تیم ملی هم در جام جهانی به سیرک رفته است فدراسیون باید با کی‌روش برخورد کند.

تیم ملی توانست در دیداری دوستانه بولیوی را شکست دهد

انجام بازی‌های دوستانه به موفقیت تیم ملی کمک می‌کند اما فکر می‌کنم تیم ملی باید مقابل حریفان قدرتمندتری به میدان برود. شما نگاه کنید رقیبان آسیایی ما مقابل آرژانتین، اروگوئه و برزیل بازی می‌کنند آن وقت ما هم با تیم‌های آمریکای جنوبی که تیم‌هایشان هیچ شباهتی به تیم‌های آسیا ندارد بازی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم قبل از جام ملت‌های آسیا با یک حریف قدر بازی کنیم.

این روزها شایعه حضور جباری در کادر فنی استقلال شنیده می شود

جباری بازیکن بزرگی بوده و احترام او بر همه ما واجب است اما کسی باید به کادر فنی اضافه شود که مدرک داشته باشد و هم حداقل یک سال در یک تیمی مربیگری کرده باشد.. برای خود مجتبی هم قشنگ نیست که روی سکو حضور داشته باشد یک سوال دارم. این نفراتی که در کادر فنی هستند چه کاره هستند؟

این روزها بین طباطبایی و فتحی هم اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده است؟

من این مناظره را در تلویزیون دیدم. شکل کار فتحی به عنوان سرپرست باشگاه قشنگ نبود که این‌گونه با یک پیشکسوت برخورد کند. مشکلات باشگاه باید در خود این مجموعه حل شود نه اینکه رسانه‌ای شود و هواداران بفهمند و باعث دلخوری‌شان شود. طباطبایی چند سال در استقلال حضور داشته و برای این تیم زحمت کشیده است و اگر هم حرفی می‌زند به موقع و از سر دلسوزی است. فتحی هم از زمانی که به استقلال آمده توانسته مدیریت خوبی در تیم به وجود بیاورد. این دو باید در باشگاه جلسه بگذارند و مشکلاتشان را حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز