خبرگزاری کار ایران

غفوری: من پنالتی‌زن اول هستم/ مگر قرار بود دیگر برنگردم؟!

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۲۹۸

وریا غفوری درباره بازی استقلال مقابل سایپا گفت: خوشبختانه بازی خوب و منطقی انجام دادیم و می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم اما در نهایت با همین نتیجه بازی را بردیم.

به گزارش ایلنا، بازیکن استقلال درباره بازگشتش بعد از اخراج مقابل نفت مسجدسلیمان به ترکیب افزود: مگر قرار بود دیگر برنگردم؟! در آن بازی من کمی عصبانی شدم و اشتباه کردم که درگیر شدم. متاسفانه در بازی بعدی که مقابل سایپا در جام حدفی داریم غایب هستم.

غفوری در خصوص پنالتی زدنش در این بازی هم ادامه داد: من در تمرینات، پنالتی می زنم و همیشه تمرین پنالتی زدن دارم. من پنالتی زن استقلال هستم و خدا را شکر که این پنالتی گل شد و توانستم زحمات بچه های تیم را به ثمر برسانم.

وی که از اردوی تیم ملی به استقلال برگشته بود در پاسخ به این سوال که خسته نبودی تصریح کرد: نه خسته نبودم! شرایط خوبی داشتم و بازی هم کردم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه این تیم می تواند قهرمان لیگ شود گفت: ما در این چند هفته خوب نتیجه گرفتیم و در ادامه بهتر هم خواهیم شد. مطمئن باشید که در بازی های بعدی هماهنگ تر هم خواهیم شد. بچه های تیم آماده هستند و در ادامه استقلال بهتری را خواهید دید.

غفوری درباره داوری بازی و اعتراض رضا درویش مدیرعامل سایپا به داوری هم ادامه داد: به نظرم داوری بازی خیلی خوب بود. البته کمی سوت های زیادی زد و شاید اگر بازی بیشتر در جریان بود بازی قشنگ تری را شاهد بودیم. درباره صحبت های آقای درویش هم باید بگویم که اصلا این طور نیست و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز