خبرگزاری کار ایران

مروی بر تمام اظهار نظرهای مارادونا/ از مسی و دستشویی تا رونالدو و شامپو فروشی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۳۶

فوق ستاره اسبق فوتبال آرژانتین اظهار نظرهای جالبی درباره اهالی این رشته داشته است.

به گزارش ایلنا، دیگو مارادونا اسطوره جنجالی فوتبال آرژانتین زبانی تند و آتشین دارد. نابغه‌ای که هرگز نمی‌توان به خنده او اعتمادی داشت چون ممکن است در پایان لبخندش با زبان تند و تیزش به شما نیشی بزند که جای آن تا مدت‌ها بهبود نخواهد یافت! دون دیگو در اظهارنظر بی‌پرواست و معمولا نظراتش درباره دیگران تابعی از احوالات همان زمان اوست. یعنی بستگی دارد که مارادونا در چه وضعیتی باشد! او در تمام این سال‌ها به کرات درباره چهره‌های مهم فوتبال و حتی سیاست اظهارنظر کرده و تقریبا تمامی اهالی فوتبال در چهار دهه اخیر از نیش زبان او در امان نمانده‌اند. هر کدام از نظرات مارادونا معمولا توفانی بزرگ را به همراه داشته؛ همانند آنچه اخیرا درباره مسی گفت و به جنجال بزرگی ختم شد. سیاهه زیر اظهارنظرهای جالب و جنجالی مارادونا در مورد دیگر شخصیت‌های ورزشی معروف را مرور می‌کند:

مسی؛ آقای دستشویی

آخرین اظهارنظر جنجالی مارادونا به مسی باز می‌گردد. در یک مصاحبه، مسی را فاقد خصوصیات یک رهبر و لیدر عنوان کرد و گفت: «مسی بازیکن بزرگی است ولی هیچ‌گاه کاملا در اختیار مربی نیست. پیش از صحبت با مربی او همیشه در حال پلی استیشن بازی کردن است. اینکه بخواهیم بازیکنی که قبل از هر بازی، 20 بار به دستشویی می‌رود را به رهبر تیم تبدیل کنیم، کاری بیهوده است. مسی در کنار رونالدو بهترین بازیکن جهان است. مسی در بارسلونا با مسی در تیم ملی آرژانتین تفاوتی ندارد. البته نیاز نیست کاپیتانی را از مسی بگیرند و او را به مسی تبدیل کنند که خودش دوست ندارد. اگر سرمربی آرژانتین بودم، فعلا مسی را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم ولی هیچ چیز مشخص نیست.»

 رونالدو؛ فروشنده شامپو

مارادونا درباره کریستیانو رونالدو گفته است: «او بازیکنی است که برایتان اول گل می‌زند و بعد به شما شامپو می‌فروشد!» او همچنین گفته که دوست داشت رونالدو آرژانتینی ‌بود: «کاش کریستیانو رونالدو اهل آرژانتین بود. البته من مسی را خیلی بیشتر دوست دارم.»

 پله؛ قرصش را اشتباه خورده

مارادونا را اغلب در کنار پله به‌عنوان دو بازیکن برتر تاریخ می‌شناسند. این بازیکن سابق آرژانتینی اما هرگز دست از نیش زدن به پله برنداشته است. یک بار به او گفتند که پله گفته نیمار بازیکنی بهتر از مسی است. مارادونا در جواب گفت: «نیمار بهتر از مسی است؟ پله حتما قرصش را اشتباهی خورده است!»

فیفا و فدراسیون فوتبال آرژانتین؛ دزد دات کام

مارادونا از اوضاع فوتبال آرژانتین ناراضی است و گفته که این فدراسیون باید به‌صورت کامل اصلاح شود: «شما باید یک نارنجک به داخل فدراسیون فوتبال آرژانتین بیندازید و بعد از نو همه چیز را بسازید.»

او همچنین به سران فیفا، از ژوائو هاولانژ تا سپ بلاتر حمله کرده است: «من اسم وبسایت ژوائو هاولانژ را دزد دات کام می‌گذارم.»

منوتی؛ غیرقابل بخشش

سزار لوییس منوتی مربی بزرگ سابق آرژانتین هم از تیغ انتقادات او در امان نمانده است. او یک بار گفت: «من منوتی را نبخشیده‌ام. هرگز هم نخواهم بخشید.»

دنی آلوز؛ یک احمق!

مارادونا یک بار درباره دنی آلوز گفت: «او آدم احمقی است. او 28 سانتر انجام داد که چهار تایش موفق بود. او به این دلیل حرف می‌زند که در قسمتی از زمین حضور دارد که در آن فوتبال در جریان نیست. اگر بخواهیم درباره او حرف بزنیم من اینجا را ترک می‌کنم.»

 بکام؛ درگیر خواننده

مارادونا همچنین به ازدواج جنجالی دیوید بکام اشاره کرده و به این ترتیب عملکرد او را در زمین زیر سوال برده است: «هر چند که بکام همیشه خیلی درگیر مسائل همسر خواننده‌اش بوده اما گاهی هم فرصت کرده که در زمین فوتبال خیلی خوب بازی کند ولی او چیزی به تیم ملی کشورش بدهکار است.»

دل‌بوسکه؛ کم دارد

هرچند که ویسنته دل‌بوسکه به‌عنوان مربی اسپانیا موفقیت‌های بزرگی کسب کرد و در دوران ورزشی‌اش هم افتخارات بسیاری داشت اما مارادونا از او ناراضی است: «دل‌بوسکه کارهای بسیار زیادی می‌توانست انجام بدهد تا مربی مطلوب‌تری باشد. او چیزهای زیادی کم دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز