خبرگزاری کار ایران

فرانسه - آلمان ؛ قهرمان‌ها وارد می‌شوند/ ژرمن‌ها به دنبال فرار از حذف

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۲۷

قهرمان دو دوره اخیر جام جهانی امشب رودروی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، آلمان که از دو بازی قبلی در لیگ ملت‌های اروپا تنها یک امتیاز دارد، امشب در صورت شکست در خانه فرانسه، قهرمان جهان از این مسابقات کنار خواهد رفت و بالاتر از آن خطر سقوط به دسته دوم این تیم را تهدید می‌کند. آلمانی‌ها پس از تساوی بدون گل در ماه سپتامبر مقابل فرانسه در مونیخ و شکست 3 بر صفر برابر هلند در آمستردام، موقعیت شکننده‌ای دارند و حتی یواخیم لوو ممکن است پستش را از دست بدهد. شکست آنها برابر هلند سنگین‌ترین باخت آنها از سال 2007 تاکنون بود. تیم یواخیم لوو در 10 بازی در سال 2018 تنها سه برد کسب کرده است. مارک اوث برابر هلندی‌ها صدمین بازیکن آلمانی شد که نخستین بازی ملی‌اش را زیر نظر یواخیم لوو انجام می‌دهد اما مربی آلمان ممکن است تصمیم بگیرد این بازیکن شالکه را در ترکیب قرار ندهد و از لروی سانه استفاده کند که در بازی برابر هلند کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

تیمو ورنر از آر.بی لایپزیگ و توماس مولر از بایرن‌مونیخ احتمالا جایگاه‌شان در خط حمله را حفظ خواهند کرد. ورنر در 20 بازی ملی 8 گل زده اما شش بازی است که نتوانسته گل بزند. یاشوا کیمیش هم همچنان محور خط میانی خواهد بود. در دفاع، نیکلاس سوله احتمالا به‌جای ژروم بواتنگ مصدوم در ترکیب قرار خواهد گرفت.

فرانسه پیش از این بازی برابر ایسلند به تساوی 2 بر 2 رسیده است. آنها نیاز به دو گل دیرهنگام داشتند تا بتوانند از شکست فرار کنند. این نتیجه می‌تواند هشداری برای تیم دیدیه دشان باشد که با پیروزی برابر هلند در ماه سپتامبر، بخت خوبی برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا دارد.

بنژامین پاوار مقابل ایسلند 90 دقیقه بازی کرد و احتمالا جایگاهش در پست مدافع راست را حفظ خواهد کرد. او 41 بازی در بوندس‌لیگا انجام داده و یکی از چهار بازیکنی است که در تمامی دقایق این فصل بوندس‌لیگا به میدان رفته است. کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن هم که در بازی برابر ایسلند به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل تساوی را از روی نقطه پنالتی زد، به احتمال زیاد جای فلورین تووان در ترکیب قرار خواهد گرفت. اولیویه ژیرو هم کنار آنتوان گریزمان در خط حمله قرار می‌گیرد. عثمان دمبله، بازیکن سابق بروسیا دورتموند هم یکی از گزینه‌های اصلی دشان است.

ترکیب‌ احتمالی 2 تیم:

فرانسه: یوریس (کاپیتان) – پاوار، واران، کیمپمبه، هرناندس – پوگبا، کانته – امباپه، گریزمان، دمبله – ژیرو

ذخیره‌ها: آرئولا، مانداندا، زوما، دینیه، سیدیبه، ساخو، انزونزی، ماتوییدی، اندومبله، لمار، تووان، پایت.

بدون بازیکن غایب.

آلمان: نویر (کاپیتان) – خینتر، سوله، هوملس، هکتور – کیمیش، کروس – برانت، مولر، سانه – ورنر

ذخیره‌ها: لنو، ‌تر اشتگن، بواتنگ، کرر، گنابری، دراکسلر، شولتز، رودی، جان، تاه، برانت، اوث.

غایب‌ها: بواتنگ، گورتزکا، پترسن، هاورتس، روییس، رودیگر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز