خبرگزاری کار ایران

راموس: هنوز مزه تلخ جام جهانی در دهان ما وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۳۱

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا پیش از میزبانی برابر انگلیس در لیگ ملت‎‌های اروپا اذعان می‌کند آنها هنوز به ریکاوری کامل پس از نتایج مسابقات جام جهانی 2018 دست پیدا نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا با اینکه گزینه قابل قبولی برای قهرمانی در جام جهانی 2018 شمرده می‌شد، با از دست دادن یولن لوپتگی در مرحله یک شانزدهم نهایی با شکست برابر روسیه حذف شد. لوییز انریکه در ماه جولای به عنوان سرمربی لاروخا انتخاب شد و آنها تا به امروز به دو پیروزی متوالی در لیگ ملت‌های اروپا از جمله برتری دو بر یک برابر انگلیس در ورزشگاه ومبلی کسب کرد.

اسپانیا امشب از انگلیس میزبانی می‌کند و سرخیو راموس، کاپیتان ماتادورها می‌گوید که آنها تحت تاثیر نتایج جام جهانی هستند.

راموس گفت: هنوز مزه تلخی از جام جهانی در دهان ما وجود دارد، با توجه به اینکه ما خیلی زود از مسابقات کنار رفتیم، در حالیکه می‌دانستیم تیمی داریم که می‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند. این هدف ما نبود، اما اکنون ما در یک دوره جدید با یک مربی جدید هستیم. من فکر می‌کنم ذهن ما یک بار دیگر بسیار مثبت است و ما باید سعی کنیم اهدافمان را بدست آوریم. 

کاپیتان اسپانیا ادامه داد: ما باید از لیگ ملل لذت ببریم، که یک رقابت مهمی است و این چیزی است که پیش از ما قرار دارد، بنابراین ما می‌خواهیم با اجرای عملکرد خوب پیروز شویم. یک بازی بسیار مهم برابر انگلیس داریم که برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. آنها بسیار خوب هستند، انگلیس با بازیکنان جدید یک چرخه خوب داشته و بسیار خطرناک هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز