خبرگزاری کار ایران

دربی کرمان باطعم اروپایی؛

گل گهر - مس رفسنجان؛ جنگ معدن کاران به رهبری کروات‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۳۹

ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان عصر دوشنبه و از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه میزبان دیدار گل گهر سیرجان و مس رفسنجان است.

به گزارش ایلنا، گل گهر که هفته گذشته با پیروزی شیرین در انزلی صدرنشینی را جشن گرفت حالا باید به مصاف رفسنجانی برود که با سیستم و سرمربی جدید قصد خودنمایی در لیگ دارد. میشو کرستیچوویچ که کیفیت خود را در سیستم دفاعی پیش از این اثبات کرده با هدف کسب حداقل امتیاز به سیرجان می آید. میشو هفته گذشته پرسپولیس پاکدشت را در رفسنجان متوقف کرد. مس رفسنجان با کسب یک پیروزی، دو تساوی و سه باخت و پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

گل گهر اما در شرایطی متفاوت به دیدار رفسنجانی ها میرود. شاگردان بگوویچ حالا با یک بازی کمتر و ۱۳ امتیاز صدرنشین لیگ هستند و با بازی زیبای خود در انزلی از تمام تیم های لیگ زهر چشم گرفتند. البته آنها می دانند که نباید در باد پیروزی در انزلی بخوابند چرا که مس رفسنجان منتظر کوچکترین غفلتی است تا انتقام مس کرمان را از گل گهر بگیرد. کوچکترین اشتباه و کم دقتی میتواند برای گل گهر گران تمام شود و به راحتی صدر جدول را از آنها بگیرد. گل گهر نمی خواهد صدر جدولی که به سختی به دست آمده را به راحتی از دست بدهد بنابر این با هوشیاری و تمرکز صد در صدی به مصاف مس رفسنجان متحول شده خواهد رفت.

خط هجومی زهردار گل گهر با حضور پیمان رنجبری، مهرداد آوخ، عباس پورخسروانی، ابوالفضل عکاشه و امین درویشی در کنار حمایت خوب از سوی هافبک هایی همچون محسن آذرباد، حسن شوشتری، علی زندوی، پیمان نامور،حمزه مظفری، حمید گلزاری، میلاد صادقیان، امین پورعلی، علی قربان خانی، رضا محمودآبادی و مدافعان مستحکمی مثل علیرضا ابراهیمی، بهمن کامل، مهران گلزاری، حسام پورهاشم، حکمت فولاد پور در خط دفاع در کنار مهرداد بشاگردی درون دروازه از گل گهر تیمی هولناک ساخته که خواب را بر هر رقیبی آشفته می کند. البته این به شرطی است که این بازیکنان دچار غرورنشده و بازی به بازی و با تمرکز بالا به فوتبال و بازی های پیش رو فکر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز