خبرگزاری کار ایران

کرمانی‌مقدم: کی‌روش قلدر است / مک درموت باید از استیلی عذرخواهی کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۲۲۴

مرتضی کرمانی مقدم در واکنش به بحثهای اخیر در مورد تیم ملی و تیم امید به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، بحث و جدل میان تیم ملی بزرگسالان و تیم امید بالا گرفته و اعضای دو تیم علیه یکدیگر به انجام مصاحبه  می‌پردازند. در جنجالی ترین اظهار نظر میک مک درموت، دستیار کارلوس کی‌روش به استیلی تاخته و با الفاظ نامناسب او را مورد انتقاد قرار داده است. در همین مورد با یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

مرتضی کرمانی مقدم در مورد اختصاص ندادن زمین تمرین و ساختمان پک به شاگردان کرانچار اظهار داشت: مگر می‌شود به تیم امید امکانات و زمین تمرین نداد؟ مگر آنها تیم این مملکت نیستند. به نظر من کی‌روش دارد با قلدر بازی کار خود را پیش می‌برد و این مدل رفتاری صحیح نیست. فدراسیون باید به این مسئله ورود کند و مشکل به وجود آمده را حل کند.

مهاجم اسبق سرخپوشان تهرانی در مورد توهین دستیار کی‌روش به حمید استیلی گفت: حمید استیلی از مفاخر فوتبال کشور است او گل قرن را زده و احترامش برای همه واجب است. دستیار کی‌روش باید از او معذرت خواهی کند. اگر اوضاع همین گونه پیش برود باید منتظر توهین های دیگر به بقیه پیکسوتان و اسطوره‌های فوتبال باشیم. فدراسیون فوتبال در این مورد نباید سکوت کرده و می‌بایست این بحران پیش آمده را مدیریت کند.

وی در مورد اظهارنظر کی‌روش در مورد اینکه زمین کمپ میراث او برای تیم ملی است نیز اضافه کرد: کی‌روش راست می‌گوید. نه تنها زمین کمپ و ساختمان پک بلکه تمام ایران برای اوست. او هر کاری در فوتبال دلش خواسته کرده و به جایش دلار از ما گرفته است. اکثر مردم و رسانه ها می‌دانند چه خبر است و دیگر حرف زدن در این موارد کار بیهوده‌ایست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز