خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم با کار گروهی به استقلال کمک کنم

قائدی: هدفم تیم ملی بزرگسالان است / از تیم ملی امید در آینده نزدیک زیاد خواهید شنید

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۱۳

مهدی قائدی هافبک ریزنقش استقلال این روزها از سوی کرانچار به تیم ملی امید دعوت شده است تا خود را برای مقدماتی المپیک آماده کند.

 به گزارش ایلنا، مهدی قائدی هافبک ریزنقش استقلال این روزها از سوی کرانچار به تیم ملی امید دعوت شده است تا خود را برای مقدماتی المپیک آماده کند. او معتقد است انگیزه بالایی در بازیکنان وجود دارد و همین به موفقیت تیم امید کمک خواهد کرد. با قائدی درخصوص امکانات تیم امید، دریبل‌های نیماری‌اش و همچنین آینده استقلال هم‌کلام شدیم.

شرایط تیم ملی امید چطور است؟

شرایط تیم ملی خدا را شکر خوب است. مشکل ما فقط این است که مدت اردو زیاد است و به همین دلیل شاید بچه‌ها کمی خسته شوند. اما مهم این است که بازیکنان به دنبال موفقیت هستند و تلاش می‌کنند که بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. فکر می‌کنم از تیم ملی امید در آینده نزدیک زیاد خواهید شنید.

اما این روزها شرایط تیم امید از لحاظ امکاناتی زیاد خوب نیست؟

ما بازیکن هستیم و وظیفه ما تمرین کردن است. فکر می‌کنم در این خصوص مسوولان بهتر می‌توانند پاسخ به سوال شما را بدهند اما از نظر من این انگیزه‌ای که در بازیکنان وجود دارد خیلی بالاست و همه آنها به دنبال خلق شگفتی هستند.

به این تیم ملی امید، امیدی هست؟

شک نکنید تیم ملی بهترین نتایج را کسب خواهد کرد. بازیکنان می‌خواهند بهترین باشند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. شاید کمی از لحاظ امکانات مشکل داشته باشیم اما مطمئن باشید آن‌قدر بچه‌ها انگیزه دارند که بهترین نتایج را کسب  کنند.

از شرایط خودت صحبت کن؟

شرایطم خوب است. خیلی انگیزه دارم که بتوانم بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشم. تلاش می‌کنم که بتوانم همین روند خوبم را دنبال کنم.

این روزها دریبل‌های نیماری هم سوژه شده است؟

دریبل‌های نیمار ذاتی است و تلاش می‌کنم با کار گروهی به موفقیت استقلال کمک کنم. همین که هواداران از من رضایت دارند برایم کافی است و تلاش می‌کنم در آینده بهتر از این هم باشم.

به تیم ملی بزرگسالان هم فکر می کنید؟

هدفم تیم ملی بزرگسالان است و تلاش می‌کنم که روزی به این هدفم برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز