خبرگزاری کار ایران

نمایش مهاجم سابق پرسپولیس در بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۷۰

جری بنگستون را که یادتان هست. مهاجم سابق پرسپولیس و ذوب‌آهن که مشخص هم نشد چرا از لیگ ایران رفت و کاستاریکا را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، بنگستون در ایران آمار خوبی از خود به جا گذاشت. او 7 گل برای پرسپولیس زد و 10 بار هم تور دروازه حریفان ذوب‌آهن را در لیگ و آسیا لرزاند.

بنگستون بعد از ذوب‌آهن، باشگاه دپورتیوو ساپریسا را به‌عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد و روزهای موفقی را همراه این تیم در لیگ کاستاریکا تجربه کرد. 37 بازی و 9 گل زده، آمار بنگستون در ساپریسا بود. او بعد از یک فصل بازی در کاستاریکا، پیراهن المپیا در لیگ هندوراس را پوشید و حالا با 7 گل زده در 10 بازی، درخشان‌تر از همیشه ظاهر شده است.

بنگستون در پایان هفته دوازدهم لیگ هندوراس، همراه با کارلوس لانزا که عضو باشگاه جوتیکالپا است، عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها را در اختیار دارد. نکته جالب اینکه بنگستون، 2 بازی کمتر از لانزا انجام داده و این یعنی اینکه آمار بهتری نسبت به رقیب خود ثبت کرده است.

بنگستون همزمان با المپیا، برای تیم ملی هندوراس هم بازی می‌کند. او پنجشنبه شب در اسپانیا، یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی هندوراس در مصاف با امارات بود. دیداری که در ورزشگاه المپیک لوییس کمپانیز شهر بارسلون برگزار شد و در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. کیتو برای هندوراس گل زد و عمر عبدالرحمان هم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. بنگستون 90 دقیقه بازی کرد اما توفیقی در گلزنی به‌دست نیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز