خبرگزاری کار ایران

هنوز شرایط آماده سازی در شان تیم ملی نیست

بختیاری زاده: با تیم بزرگسالان مشکلی نداریم / نباید از اهداف بزرگمان دور شویم

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۸۸۸

مربی تیم ملی فوتبال امید امیدوار است شرایط تمرینی شاگردان زلاتکو کرانچار هر چه زودتر مرتفع شود.

سهراب بختیاری زاده، عضو کادرفنی تیم ملی امید ایران در پایان جلسه تمرینی امروز به خبرنگار ایلنا گفت: شرایط خوب بود و نیاز بود که با برگزاری مسابقه درون تیمی بازیکنان را بیشتر بشناسیم. خداراشکر هرچند روز گذشته تمرین پرفشاری داشتند بدن ها کمی سنگین بود و طبیعی بود دوست داشتیم زیر فشار ببینیم چگونه مقاومت میکنند و وضعیت فنی آنها چگونه بود.

او ادامه داد: در مورد امکانات که صحبت کرده ام و نمیخواهم دوباره توضیح بدهم این مهم است که تیم چگونه آماده شود چون ما بازی های سختی پیش رو داریم که رقبای قدرتمندی در آن هستند و باید با آنها رقابت کنیم. به نظرم شرایط آماده سازی هنوز در شان تیم امید ما نیست و در همه رده ها داریم تلاش میکنیم برای پرچم ایران که برای ما مقدس است. بازیکنان منظم هستند اما طی یک هفته گذشته سه زمین تمرین عوض کردیم که این برای یک تیم حرفه ای مناسب نیست. امروز در زمین پیکان شهر بود و خیلی از میزبانی آنها ممنونیم.

بختیاری زاده درباره صحبت های امروز کارلوس کی روش و اینکه اتاق مربیان تیم پایه در ساختمان پک دست نخورده است، گفت: ما مشکلی با تیم بزرگسالان نداریم و به هر حال آنها هم برای همه ما عزیز است  و قابل احترام. دوست داریم آنها بهترین شرایط را داشته باشند اما شرایط مناسب باید برای همه تیم‌های ملی ما بهتر از این شود.نمیخواهم درباره رختکن و اتاق بیشتر از این توضیح بدهم. هدف ما به المپیک آنقدر بزرگ و با اهمیت است که این مصاحبه ها و حرف‌هایی که رد و بدل میشود نباید ما را از ذهنیت اصلی خارج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز