خبرگزاری کار ایران

محمد مومنی:

نوجوانان استقلال سنگ تمام گذاشتند؛ این برد نتیجه زحمات مدیریت گذشته بود/ من برای خودم هیچ چیز نمی خواهم؛ با کسی زاویه ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۶۶۹

مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره شرایط تیم های پایه و برد تیم نوجوانان در دربی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مومنی در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره برد استقلال در دربی نوجوانان اظهار داشت: ما کار خاصی نکردیم و زحمات مدیریت گذشته بود که به بار نشست و ما فقط سعی کردیم همراهی کنیم. خانواده ها در بازی دربی حضور خوبی داشتند و از آنها تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود: بچه ها واقعا سنگ تمام گذاشتند و تفکرات سرمربی را انجام دادند. ما هیچ تغییری انجام ندادیم و فقط از لحاظ فکری کمک کردیم تا به خودشان سروسمان بدهند و بتوانیم از پتانسیل آنها استفاده کنیم. در نهایت هم بازی را 4-1 بردیم و به هواداران عزیز استقلال تبریک می گویم. این برد ما را بر آن داشت تا با انگیزه دو چندان به ادامه کار با این بچه ها ادامه بدهیم.

مدیر آکادمی استقلال همچنین درباره خواسته هایش از باشگاه خاطرنشان کرد: من برای خودم هیچ چیزی نخواستم و درخواستی هم نداشتم. فقط خواستم در زمینه موزش من را کمک کنند. در وهله اول مربیانم را آموزش بدهم. قطعا اگر این آموزش رخ دهد نتایج خوبی هم در راه خواهد بود. من با شفر جلسه داشتم. ایشان خواستند که بازیکنان فن و فنون تیمی و فردی را آموزش ببینند تا در مراحل بالا به این مسائل نیاز نداشته باشند تا یاد بگیرند چرا که وقت کافی وجود ندارد. ما هم در این راستا با کمک باشگاه معضلات فکری بازیکنان را برطرف کنیم تا مربیان ما دغدغه خاطری نداشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: ما می خواهیم گام بگذاریم تا به آکادمی های خوبی جون فولاد و ... بپویندیم و امکانات خوبی را فراهم کنیم. شهردار منطقه 18 کمک های زیادی کرد تا ورزشگاه امام رضا را تادو ماه‌آینده افتتاح کنیم و مشکلات سخت افزاری را درست کنیم. ما هم سعی خواهیم داشت تا برنامه ای مدون تا وقتی که باشیم بر امر آموزش تاکید کنیم. این بازیکن ها اگر آموزش درست ببینند جاکعه ما هم از لحاظ اخلاقی شرایط بهتری خواهند داشت. هرچه جامعه ما فنی تر باشد می تواند گام های مثبت تری را در بر داشته باشد.

مومنی در پایان درباره همکاری اش با وینفرد شفر گفت: اولین جلسه من با آقای شفر بود. از توقعات ایشان باخبر شدم و معاونت محترم باشگاه هم جلسه ای را با من داشتند. سعی می کنیم هر دو هفته یک بار با اقای شفر جلسه داشته باشیم و از تفکرات ایشان استفاده کنیم و خارج از دایره ایشان کار نکنیم. با مدیریت و آقای شفر باید مطابقت داشته باشیم. با کسی زاویه نداریم و سیستم تیم را هم بر اساس تفکرات ایشان تنظیم می کنیم. بازیکنان مدنظرشان را هم در همان پستی که می خواهند استفاده می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز