خبرگزاری کار ایران

توضیح آرتورو ویدال درباره ایموجی اینستاگرامی

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۶۴

آرتورو ویدال گفته از اینکه در بارسلونا به او بازی نمی‌رسد ناراضی است، هرچند که اگر مشکلی با ارنستو والورده داشته باشد به‌صورت مستقیم به او می‌گوید.

به گزارش ایلنا، ویدال به دلیل واکنش خشمگینی که در شبکه‌های اجتماعی در جریان بازی بارسلونا و تاتنهام داشت به تیتر رسانه‌ها رفت. او عکس یک ایموجی خشمگین را به‌عنوان استوری در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. ویدال در بازی با والنسیا هم در ترکیب ثابت جایی نداشت.

هنگامی که از او درباره اوضاعش در نوکمپ سوال شد، این بازیکن 31 ساله گفت: «من راضی نیستم اما اگر مشکلی با مربی داشته باشم آن را رودررو با او مطرح خواهم کرد. اگر بازی نکنم چطور می‌توانم راضی باشم. آن هم من. من کسی هستم که همیشه جنگیده، همیشه در بهترین تیم‌های دنیا بوده، همه چیز را فتح کرده و می‌خواهد در بارسلونا به قهرمانی‌ ادامه بدهد. من از نظر فیزیکی اوضاع خوبی دارم و خوشحال هستم. در چند بازی گذشته، کمی عصبانی شدم اما اوضاع همین است و ما به نبرد ادامه خواهیم داد. بازی‌های مهم بسیاری در پیش است و خواهیم دید که چه خواهد شد.»

از ویدال درباره استوری‌ که او گذاشت و سپس پاک کرد سوال شد و او گفت: «زمانی که مشکلی داشته باشم یا عصبانی باشم، مستقیما با خود مربی صحبت خواهم کرد. شما ممکن است دلایل بسیاری برای انجام چنین کارهایی داشته باشید. من ممکن است مسائل و شوخی‌های شخصی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنم و مردم از آنها برداشت اشتباهی داشته باشند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز