خبرگزاری کار ایران

پیچیدگی‌های پرونده کریس رونالدو؛ تجاوز جنایت و مکافات (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۳۹

کریس رونالدو روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد. بحرانی که از لحظه جدایی او از رئال مادرید آغاز شده و کریس را وارد پرونده پیچیده‌ای کرده که به نظر رهایی از آن به آسانی ممکن نیست.

به گزارش ایلنا، همه چیز از یک ماجرای افشاگرایانه آغاز شد، شکایتی که یک مانکن از ستاره جنجالی داشت. شکایتی مبنی بر تعرض و البته پرداخت حق‌السکوت از سوی ستاره پرتغالی به او. ماجرایی که نزدیک به یک دهه قبل اتفاق افتاده و فاش شدنش در این مقطع و درست به هنگام جدایی رونالدو از رئال مادرید، کمی مبهم است. مطرح شدن این پرونده پس از حدود 9 سال و درست پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید باعث شده تا شک و شبهات بسیاری در این رابطه مطرح شود.

در حالی‌که این پرونده جنجالی بدل به تیتر یک رسانه‌ها شده و تحقیقات در این باره ادامه دارد، هر روز ابعاد جدیدی از بحران رونالدو فاش می‌شود. وکلا مشغول بررسی سه ادعای دیگر علیه کریستیانو رونالدو هستند. در این ادعاهای جدید سه زن مدعی شده‌اند که توسط رونالدو آزار دیده‌اند و یکی از آنها اعلام کرده که در سال 2009 با این فوتبالیست قراردادی امضا کرده تا در مورد این ماجرا سکوت کند. با این حال هنوز معلوم نیست که آیا علیه رونالدو شکایت می‌شود یا نه. وکیل مانکنی که پیش از این علیه رونالدو به اتهام آزار جنسی شکایت کرده بود، گفت از ادعاهای این سه زن با خبر شده و با یکی از آنها تلفنی صحبت کرده است.

این وکیل گفت: «من از طرف یکی از این زن‌ها یک تماس تلفنی دریافت کردم که مدعی بود تجربه‌ مشابهی با موکل من داشته است. من در حال بررسی این سه ادعا هستم و برای تایید اطلاعات آنها تلاش می‌کنم.»

این وکیل از مطرح کردن نام این زن خودداری کرد ولی گفت اطلاعات پرونده را در اختیار پلیس لاس‌وگاس قرار خواهد داد چرا که بر اساس ادعای این زن ماجرا در سال 2009 در این شهر اتفاق افتاده است.

مدارک جرم پاک شده است!

نشریه اشپیگل ابعاد جدیدی از پرونده کریستیانو رونالدو و اتهام تجاوز را منتشر کرده است.

نخستین بار نشریه آلمانی اشپیگل بود که فاش کرد در سال 2009، کریستیانو رونالدو در لاس وگاس به مانکنی به نام کاترین مایورگا تجاوز کرده و یک سال بعد با پرداخت حق‌السکوت 375 هزار دلاری به وی، پرونده را مختومه کرده است اما حالا این رسانه آلمانی در گزارشی جدید، از پاک شدن برخی شواهد علیه ستاره پرتغالی در جریان این پرونده خبر داده است.

به نظر می‌رسد لباس‌های کاترین مایورگا که به‌عنوان مدرک به پلیس لاس‌وگاس در سال 2009 ارائه شده بود، دیگر موجود نیست و جمع‌آوری شواهد برای آغاز یک پرونده جدید ضروری می‌باشد.

 همچنین طرفین در سال 2009 اعترافاتی در خصوص این پرونده داشته‌اند که در آن مقطع ثبت شده است اما با تلاش وکلای رونالدو این اعترافات نیز از بین رفته تا مدرکی علیه ستاره 33 ساله یوونتوس وجود نداشته باشد.  به هر حال به نظر می‌رسد علیرغم آنکه رونالدو چند روز قبل در بیانیه‌ای خود را از این اتهامات مبرا خواند، به زودی این پرونده با تحقیقات قاضی در مورد این اتهام و البته اخبار جدیدی که نشریه اشپیگل منتشر کرده از سر گرفته خواهد شد.

 

خانواده پشت سر رونالدو

خانواده کریستیانو رونالدو سرانجام سکوت درباره پرونده رونالدو را شکستند و حمایت خود را از ستاره پرتغالی اعلام کردند. مادر رونالدو و خواهرش کاتیا، با انتشار عکس‌هایی از او در لباس سوپرمن، از مردم خواسته‌اند که از رونالدو در برابر اتهامات مطرح شده حمایت کنند. در توضیح عکس نوشته شده: «می‌خواهم ببینم چه کسی جراتش را دارد این عکس را در پروفایلش قرار دهد و از او حمایت کند... برای پرتغال، برای خودش، برای ما و برای مردم؛ برای عدالت. او شایسته‌اش است.»

پیام کاتیا بیش از 30 هزار لایک به همراه داشته است. او در توضیح عکس نوشته: «من از کریستیانو حمایت می‌کنم. این موضوع مثل یک دام است زیرا برخی مسائل در این رابطه بی‌معنی هستند.» مادر رونالدو نیز از طریق فیس‌بوک سعی دارد از پسرش حمایت کند. او در فیس‌بوک نوشت: «در کنار هم قوی‌تر هستیم و رونالدو هم احساس قوی بودن می‌کند. دیروز، امروز و همیشه با تو خواهم بود.» رونالدو همه‌ اتهامات را به شدت تکذیب کرده. او اتهامات مطرح شده علیه خود را اخبار جعلی خواند و در یک توییت نوشت: «تجاوز جنایتی است شنیع که با باورها و اعتقادات من از زمین تا آسمان تفاوت دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز