خبرگزاری کار ایران

حسینی – مهدی رحمتی؛ اثبات قدرت با روش‌های متفاوت

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۱۱

شرایط درون دروازه استقلال خوب است اما در خصوص این پست حاشیه بزرگی شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا، این روزها فضای تیم استقلال تحت تاثیر حرف‌های حسینی بعد از بازی نفت مسجد سلیمان قرار گرفته است، اتفاقی که پیش بینی می‌شد بیفتد و حسینی که پیش از این هم نشان داده نیمکت‌نشینی خیلی زود حوصله او را سر می‌برد، دوباره با حرف‌هایش استقلال را وارد چالش جدیدی کرد. خیلی‌ها به حسینی حق اعتراض می‌دهند و تعدادی هم از رفتار او انتقاد می‌کنند اما آن‌چه که می‌تواند آینده او را تحت تاثیر قرار دهد همین بی حوصلگی‌های او است.

مهدی رحمتی فصل پیش بعد از سال‌ها حضور بی‌وقفه در دروازه استقلال و پشت سر گذاشتن تمام رقبا هفته‌های زیادی نیمکت‌نشین شد، تمام دوربین‌ها در اکثر بازی‌ها روی چهره رحمتی زوم می‌کردند تا شاید نشانی پیدا کنند از اعتراض او به نیمکت‌نشینی اما رحمتی زرنگ‌تر از آن بود که خودش را اسیر حاشیه‌های خودساخته کند. به نوعی کاپیتان استقلال شرایط موجود را به بهترین نحو مدیریت کرد تا از کوچک‌ترین اشتباه رقیب به نفع خود استفاده کند اما حسینی جوان نمی‌تواند شبیه رحمتی عمل کند.

این روزها رفتارهای حسینی بیشتر شکل خودزنی دارد تا راه حلی برای دور زدن حریف. حسینی در تمام اوقات روش مقابله را برای نیمکت‌نشینی استفاده کرد که در هر صورت به بن بست رسید، اتفاقی که رحمتی اجازه نداد برای او بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز