خبرگزاری کار ایران

نگرانی دوران پساضیای؛

کمیته‌ای مخوف در انتظار برکناری رئیس فدراسیون والیبال

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۹۶۸

پیش از عملی شدن قانون منع به کار گیری بازنشستگان اهدافی شومی در انتظار ریاست فدراسیون والیبال است.

به گزارش ایلنا، وزارت ورزش برای هر کدام از فدراسیون هایی که شامل قانون بازنشسته ها می شوند، سرپرست تعیین خواهد کرد و احتمالا برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال به دلیل ترافیک زیادی در برنامه‌های انتخاباتی سایر فدراسیون‌ها تا پایان سال هم تکمیل نخواهد شد. در اینصورت می‌توان گفت حتی اگر ضیایی در موعد مقرر برکنار شود هم بعید به نظر می‌رسد رئیس جدید فدراسیون به زودی معرفی شود.

با این وجود افرادی که سابقا در فدراسیون والیبال سمت داشته‌اند به همراه برخی افراد مدعی ریاست در نظر دارند تا با برنامه‌های تعیین شده رئیس بعدی را معرفی کنند.

در این راستا شنیده می‌شود، فردا قرار است اولین جلسه این افراد که در قالب کمیته‌ای گرد هم آمده‌اند، برگزار شود تا از همین حالا با خط و خطوطی که برای خودشان تعیین می کنند، در انتخاب رییس بعدی فدراسیون نقش داشته باشند.

البته ضیایی با وجود بندی که در اساسنامه فدراسیون جهانی مبنی بر عدم دخالت دولت ذکر شده شاید همچنان در پست ریاست فدراسیون حضور داشته باشد و به فعالیتش ادامه بدهد. باید دید واکنش وزارت ورزش و جوانان به افرادی که قصد برهم زدن اهداف فدراسیون دارند چیست و در صورت برکناری احتمالی ضیایی چه اتفاقاتی پیرامون این رشته پرطرفدار شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز