خبرگزاری کار ایران

همیشه کارهای شاگردان گذشته‌ام رصد می‌کنم

غلامپور:حسینی باید قبول کند که رحمتی در این روزها از وی آماده‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۵۸

غلامپور می گوید:شفر خارجی است هر کس خوب بوده باشد بازی می‌کند

به گزارش ایلنا،بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های سایپا که سال‌ها در استقلال هم به عنوان مربی و هم بازیکن حضور داشته معتقد است حسینی مشاوران خوبی ندارد که باعث می‌شود این اتفاقات برایش بیفتد. وی در خصوص شرایط حسینی، دیدار استقلال و سایپا و پیش‌بینی‌اش از این بازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

بازی استقلال را دنبال می‌کنید؟

تا جایی که بتوانم بازی‌های تیم سابقم را دنبال می‌کنم. درست است که آنها نتوانستند نتایج خوبی را بگیرند اما مطمئنا در ادامه شرایط این تیم بهتر خواهد شد استقلال و پرسپولیس همیشه تیم‌های بزرگی بوده و هواداران آنها برد می‌خواهند.

این روزها حسین حسینی از بازی نکردن در استقلال دلخور است

حسینی یک بازیکن جوان است که یک زمان‌هایی زود تصمیم می‌گیرد آن هم روی خام بودنش است. یک بازیکن برای به موفقیت رسیدن و حتی بازی باید زحمت و تلاش بکشد. حسینی هم از این قاعده مستثنی نیست او باید از دروازه‌بان‌های چلسی یاد بگیرد. او طرز فکرش آماتور است و باید قبول کند که رحمتی در این روزها از وی آماده‌تر است و برای رسیدن به این موفقیت زحمت کشیده است. من همیشه کارهای شاگردان گذشته‌ام رصد می‌کنم. حسینی نباید کوچک‌تر بزرگ‌تری را رعایت کند.

اما خیلی‌ها می‌گویند علت بازی نکردن او رحمتی است

اصلا این گونه نیست بازیکن برای بازی نکردن یک فرد تصمیم نمی‌گیرد شفر خارجی است هر کس خوب بوده باشد بازی می‌کند البته این را هم در نظر بگیرید رحمتی هم آبروی خودش را بیشتر از استقلال دوست دارد و نمی‌خواهد که خراب شود. حسینی باید تلاش کند هر وقت مربی تشخیص داد و شانس به وی روی آورد به میدان برود.

در لیگ باید به مصاف استقلال بروید

استقلال بعد از دو بردی که مقابل نفت مسجد سلیمان به دست آورد شرایط خوبی را برای خودش به وجود آورده آنها می‌خواهند مقابل ما به پیروزی برسند اما با توجه به جایگاه خوبی که در جدول داریم ما هم به دنبال سه امتیاز هستیم. فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم البته ما در جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برویم پس باید هم در لیگ و هم در جام حذفی به پیروزی برسیم.

همشیه رابطه خوبی با هواداران استقلال داشتید

هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و در تمام سال‌هایی که در این تیم حضور داشتند مرا تشویق می‌کردند اما فوتبال حرفه‌ای است و من الان عضو تیم سایپا هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت به این به کار بستم.

به عنوان یک پیشکسوت استقلال عملکرد این تیم را در فصل جاری چطور ارزیابی کردی؟

استقلال امسال بازیکنان زیادی از دست داده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. مهره‌های این تیم تغییر یافتند و باید چند مدت بگذرد تا به شرایط خوب دست پیدا کند. شفر مربی ای است که در تیم‌های بزرگی کار کرده و باید ببنیم در ادامه چه خواهد کرد.

شرایط سایپا چطور است؟

سایپا شرایط خوبی دارد و توانسته امسال نتایج خوبی را کسب کند. حضور علی دایی در این تیم باعث شده تا بازیکنان برای رسیدن به موفقیت بیشتر تلاش کنند امیدوارم بتوانیم امسال سهمیه کسب کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز