خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت باشگاه پدیده مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۸۲۱

مدیر تیم فوتبال پدیده گفت:بر اساس توافقی که با بانک کوثر صورت گرفت، به قرارداد سال گذشته میان باشگاه پدیده و موسسه مالی کوثر یک سری متمم‌ها اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در خصوص جلسه‌ای که میان مسئولان این باشگاه و موسسه اعتباری کوثر برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته همراه با مدیران باشگاه پدیده و همچنین یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم، جلسه‌ای بسیار خوب را با دکتر رضایی، مدیریت محترم موسسه مالی کوثر، قائم‌مقام محترم مجموعه کوثر و معاونین محترم مجموعه برگزار کردیم. خوشبختانه شاهد نگاه مثبت موسسه کوثر نسبت به حمایت از فوتبال خراسان بودیم.

وی در خصوص نتایج این جلسه خاطرنشان کرد: بر اساس توافقی که صورت گرفت، به قرارداد سال گذشته میان باشگاه پدیده و موسسه مالی کوثر یک سری متمم‌ها اضافه می‌شود و یک سری مباحث مربوط به هواداران نیز به صورت جدی‌تر فعال خواهدشد. مواردی همچون کارت‌های هواداری، کوثرکارت پدیده، افتتاح حساب و ... نیز از سوی دو مجموعه پدیده و کوثر پیگیری می‌‎شود.

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پدیده ضمن تمجید از موسسه مالی کوثر افزود: باید از دکتر رضایی و مجموعه پرتلاش کوثر تشکر ویژه‌ای داشته‌باشیم، در شرایطی که کمتر کسی به ورزش و تاثیرات مهم آن بر جامعه، به خصوص بر نسل جوان، توجه دارد، شاهد حمایت ویژه‌ای از سوی این عزیزان هستیم.

سرآسیایی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت هواداران در این طرح گفت: به حضور گسترده هواداران خونگرم پدیده در این طرح شدیدا نیاز داریم. یکی از بزرگ‌ترین عواملی که می‌تواند به ما در این خصوص کمک کند، افتتاح حساب و کارکرد حساب‌هاست. در نخستین گام بحث افتتاح حساب و کارت هواداری مطرح می‌شود و باید مردم و هواداران را تشویق کنیم تا به سرعت در این چند روزه برای کوثرکارت و کارت‌های هواداری به شعب کوثرمراجعه کنند تا تعداد حساب‌های مربوط به پدیده بالا برود تا از مساعدت‌ها بهره ببریم.

قائم‌مقام باشگاه پدیده تاکید کرد: شرایط ما مشخص است و همه از آن خبر دارند، واقعیت این است که این مسیر را باید تا انتهای فصل با عزت طی کنیم، ولی متاسفانه مباحث مالی شخصیت تیمی را هدف قرار داده و سعی داریم در کنار هواداران باغیرت پدیده از این گردنه سخت همچون گذشته عبور کنیم. اگر آنها چه با حضور معنوی خود در ورزشگاه و چه با شرکت در این طرح، پای کار نباشند، قطعا حفظ صدرنشینی لیگ و موفقیت در جام حذفی غیرممکن است.

سرآسیایی با اشاره به اهمیت حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال استان در این طرح اظهار کرد: امیدواریم در این طرحی که برای حمایت از باشگاه پدیده در نظر گرفته‌شده، انشالله شاهد حمایت چشمگیر خانواده ورزش و البته مدیران شهری و استانی باشیم. قطعا حضور این عزیزان و افتتاح حساب از سوی آنان می‌تواند اتفاق مثبتی در راستای فراگیر شدن شرکت در این طرح از سوی مردم فوتبال‌دوست خراسان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز