خبرگزاری کار ایران

مومنی، مدیر آکادمی استقلال:

غیبت یک بازیساز در استقلال به شدت به چشم می آید/ اسماعیلی حلقه گمشده شفر است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۵۵

مدیر آکادمی استقلال درباره وضعیت این تیم در فصل جاری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مومنی پیشکسوت استقلال که اخیرا از سوی باشگاه ریاست اکادمی تیم های پایه را برعهده گرفته است، در باره جوانگرایی استقلال و عملکرد خوبی قائدی و صیادمنش در آخرین دیدار اظهار داشت: به نظر من این موضوع شامل دو قضیه می باشد که اولی  فرصت و در وهله دوم تهدید است یعنی اقای شفر حتما تبحر و مهارت لازم را برای قرار دادن  این  بازیکنان جوان  را در ترکیب تیم دیده است و این وظیفه این بازیکنان را بیشتر از قبل می کند و همانطور که این بازیکنان جوان لیاقت خود را از لحاظ فنی به اثبات رسانده اند بر ماست که از لحاظ روحی و روانی   آنها را حمایت کنیم و آنها را عنوان یک سرمایه  ببینیم. چون همان طور که مشاهده نمودیم وجود این دسته از بازیکنان باعث دوندگی هرچه بیشتر تیم و اجرای بهتر کارهای گروهی میشود.


وی افزود: اگراین امر تحقق پیدا کند و بتوانیم  اعتماد شفررا بدست بیاوریم  آن زمان دست ما  هم برای کمک به تیم و استفاده از بازیکنان پایه بیشتر باز می شود. البته هنوز برای  قضاوت استقلال این فصل  کمی  زود است ، اما من شخصا ضعف استقلال را درعدم داشتن یک بازیساز ماهر در وسط زمین می دانم و  با اعتقاد  کامل  می گویم ،غیبت  چنین بازیکنی در ترکیب تیم استقلال بشدت به چشم می آید.


مدیر آکادمی استقلال اسماعیلی را حلقه گمشده تیم شفر می داند و در این باره می گوید:  البته  بنده  در عین حال اعتقاد دارم فرشید اسماعیلی اگر در این  پست بکار گرفته شود می تواند همان حلقه گمشده شفر در این منطقه  باشد . شفر قبل از امید ابراهیمی غیبت بازیکنانی مثل جبارف  را در ترکیب تیم احساس می کند  که با وجود چنین بازیکینی حرکات مهاجمین دیگرهم تنظیم می شود . به هر حال من به آینده  استقلال  امیدوارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز