خبرگزاری کار ایران

نکاتی جالب از بولیوی؛ حریف مرموز شاگردان کارلوس کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۴۵

تیم ملی بولیوی حریف تیم ملی ایران در مسابقه‌ای دوستانه است که روز سه‌شنبه 24 مهرماه و در ورزشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این تیم آمریکای جنوبی در آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل عربستان صعودی به تساوی 2-2 دست یافته است. این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و میانگین سنی بازیکنانش 25 سال است. در این تیم بازیکن معروفی مانند کارلوس لامپه دروازه‌بان این تیم حضور دارد که در حال عقد قرارداد با تیم بوکاجونیورز آرژانتین است. همچنین گیلبرتو آلوارز از این تیم که در لیگ عربستان و مارسلو مورنو که در لیگ چین فعالیت دارند از دیگر بازیکنان مهم بولیوی به‌شمار می‌روند.

این تیم در مسیر جام جهانی 2018 روسیه علی‌رغم حضور در گروهی قوی در آمریکای جنوبی نتایج مناسبی را کسب کرد که از این نتایج می‌توان به تساوی بدون گل مقابل برزیل و برد یک بر صفر در دیدار با شیلی اشاره کرد.

فدراسیون فوتبال بولیوی، سزار فاریاس را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده و هدف‌گذاری خود را حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر عنوان کرده است. این تیم که امید بالایی به حضور در جام 2022 داشته و در رقابتی‌ترین منطقه جهان و در آمریکای جنوبی حضور دارد، باید با تیم‌های بزرگی مانند برزیل، آرژانتین، شیلی، اروگوئه، کلمبیا و پرو برای حضور در جام جهانی آتی در قطر رقابت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز