خبرگزاری کار ایران

پاداش‌های جنجالی برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۱۲

دریافت پاداش صعود توسط برخی عوامل با هجمه هواداران این تیم همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان و در شرایطی که سرخ‌ها بازی رفت را در دوحه با یک گل به الدحیل واگذار کرده بودند، حمیدرضا گرشاسبی پیشنهاد پاداش میلیونی به بازیکنان این تیم در صورت صعود داد.

شاگردان برانکو در بازی برگشت و مقابل الدحیل در استادیوم آزادی با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافتند و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند تا منتظر تحقق ادعای مدیرعامل باشگاه در خصوص پاداش باشند.

این پاداش در نهایت در اختیار بازیکنان قرار گرفت اما موضوع عجیب نحوه پخش آن در بین آنها بوده است. طبیعی است که در شرایط عادی با توجه به نمایش فوق العاده بازیکنان و کادرفنی برای صعود و از پیش رو برداشتن الدحیل بیشترین سهم در اختیار آنها قرار گیرد اما قرار گرفتن برخی نام‌ها در بین اسامی دریافت کننده پاداش با واکنش و هجمه هواداران همراه بوده است.

یکی از این اسامی پندار خمارلو بوده است؛ مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که غایب همیشگی تمرینات این تیم محسوب می‌شود و اصحاب رسانه که باید رابطه نزدیکی با او داشته باشند و اخبار را از مجرای او دریافت کنند، معمولا تنها با تکذیبیه‌های او مواجه می‌شوند که آخرین آن مربوط به اتوبوس باشگاه بود که مدعی بود این اتوبوس به هیچ عنوان فروخته نشده و انتشار اخباری مبنی بر این تنها برای حاشیه سازی است اما مدتی بعد فرد خریدار با انتشار عکس‌هایی از خود و این اتوبوس نشان داد که ادعای رسانه‌ها درست بوده است. با این حال تکذیب‌های همیشگی مدیر روابط عمومی طی این مدت تنها باعث ایجاد شکاف بین هواداران و اصحاب رسانه شده است و طبیعی است که هواداران نخواهند اخبار منفی مربوط به باشگاه خود بشنوند و با تکذیب ولو اشتباه آن هجمه خود را به سمت رسانه وارد کنند.

با این حال این مدیر روابط عمومی که خصوصا در این فصل غایب همیشگی تمرینات لقب گرفته و بروز رسانی سایت باشگاه نیز با بیشتر اختلاف ساعت همراه بوده، در دریافت پاداش سهم داشته است. البته برخلاف چیزی که طی مدت اخیر در برخی رسانه‌ها مبنی بر دریافت 50 میلیونی او به گوش رسیده، او 10 میلیون از این پاداش را سهم داشته است. مدیری که تنها در زمان نشست‌های خبر و در جریان بازی‌ها تنها می‌توان او را مشاهده کرد و چارت روابط عمومی باشگاه در زمان حضور چند ساله او به شکل عجیبی با ریزش اخبار سایت رسمی باشگاه همراه بوده است.

برانکو برای بازیکنان اصلی تیم خود در بازی مقابل الدحیل مبلغ 75 میلیون در نظر گرفته و باقی افراد نیز به طور پلکانی و با نظر او و سیدجلال حسینی در پاداش این پیروزی سهیم بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز