خبرگزاری کار ایران

نباید نساجی را می‌بردیم تا جریمه نشویم

واکنش برانکو به پیشنهاد جدایی، شانس صعود به فینال و بازیکنان ملی‌پوش تیمش: شاید من هم رفتم/ بازیکنانم در بهترین شرایط هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۷۹

سرمربی پرسپولیس از پیروزی برابر السد و شانس صعود به فینال رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در بازی با السد و شانس صعود به فینال اظهار داشت: من خیلی افتخار می‌کنم به بازیکنانم، واقعا قلبشان را در زمین گذاشتند و نشان دادند که یک تیم واقعی هستند. از جانشان مایه گذاشتند و قطعاً لیاقت این برد را داشتند. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و زیبایی‌اش به همین است. ما نشان دادیم می‌توانیم مقابل هر تیمی قرار بگیریم ولی در حال حاضر با توجه به شرایط باید بگویم همه چیز بین ما و حریف 50-50 است.

وی افزود:اگر یادتان باشد بعد از بازی مقابل الدحیل گفتم که فرقی نمی‌کرد یک بر صفر ببریم، مساوی شود و یا با یک گل ببازیم چرا که  باید پیروز می‌‌شدیم و صعود کنیم و حالا این موضوع برای السد هم صادق است و آنها برای برد می‌آیند. السد تیم خوب و قدری است و دیدید که مقابل استقلال چطور بازی کردند. قطعا بازی سختی در پیش داریم و باید بگویم قدمی که برداشتیم یک قدم کوچک بود و نه یک قدم بزرگ و کار اصلی ما در بازی برگشت هنوز باقی مانده ولی این را نشان دادیم که آنها از ما تیم بهتری نیستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به گفته گرشاسبی 5 ماه است حقوق نگرفته و تا اینجای کار لطف کرده در پرسپولیس مانده گفت: بله هم کادرفنی و هم بازیکنان خارجی مدتی است که پول دریافت نکردیم. مهم‌ترین چیز در یک باشگاه ثبات مالی است و پرداخت حق و حقوق کادرفنی، بازیکنان و عوامل و کارمندان باشگاه. گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه همه چیز را توضیح داد و من دوست ندارم بیش از این در مورد این موضوع صحبت کنم. تمرکز من فعلاً فقط روی بازی برگشت نیمه نهایی است و به جز تقابل با السد به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

برانکو در مورد تقویم فشرده پرسپولیس در چند وقت اخیر و نتایج خوب این تیم عنوان کرد: بله دوره خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و سربلند بودیم و به همین دلیل می‌گویم به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما سپیدرود، نساجی و السد را شکست دادیم و در دربی مساوی کردیم و این 4 دیدار در فاصله زمانی خیلی کمی برگزار شد و نتایج آن عالی بود. مشکلاتی هم در این میان داشتیم و چند بازیکن ما بیمار شدند که البته برای بازی برگشت مقابل السد آنها را در اختیار داریم و فقط امید عالیشاه را از دست دادیم. در کل نشان دادیم که در سخت‌ترین شرایط بهترین هستیم.

وی در مورد درخواست پرسپولیس مبنی بر تعویق بازی با پیکان در تاریخ 27 مهر گفت: ما درخواست‌مان این بود که بازی جام حذفی‌مان را برگزار کنیم و به نوعی یک بازی تدارکاتی برای دیدار با السد باشد و بازی با پیکان به بعد از دیدار آسیایی ما موکول شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد احتمال بازی کردن السد با گلر سومش در دیدار با پرسپولیس به دلیل محرومیت و مصدومیت دو گلر دیگرش عنوان کرد: مساله ما دروازه‌بان آنها نیست. اگر ما هجومی بازی کنیم و با تمرکز در میدان حاضر شویم و حمله کنیم و موقعیت ایجاد کنیم می‌توانیم پیروز شویم و هرکسی دروازه‌بان باشد قدرت شکست دادنش را داریم ولی اگر اجازه نفوذ را در اختیار حریف قرار دهیم و بخواهیم دفاعی بازی کنیم شاید آنها اصلا نیازی به دروازه‌بان نداشته باشند.

برانکو در مورد تجربه السد مقابل استقلال و اینکه به تازگی در ورزشگاه آزادی حضور داشته و با جو آن آشناست، اظهار داشت: ما انتظار داریم هوادارانمان ورزشگاه را پر کنند.و به کمک ما بیایند. شاید بازیکنان با تجربه آنها مثل ژاوی و گابی تجربه حضور در فضا‌های اینچنینی را داشته باشند و زیاد تحت تاثیر قرار نگیرند ولی به هر شکل هواداران برای ما نقش یار دوازدهم را بازی می‌کنند.

وی در مورد فهرست جدید تیم ملی و اینکه بازهم نفراتی از پرسپولیس در عین شایستگی دعوت نشدند گفت: من با این موضوع موافقم و ما بازیکنان شایسته زیادی داریم، سید جلال، شجاع، انصاری، کمال، علیپور. سید جلال شاید بهترین فصل فوتبالی خودش را تا اینجا سپری کرده و ما در 4 ماه اخیر کلاً 3 گل دریافت کردیم ولی اینها همه به تصمیم سرمربی تیم ملی برمی‌گردد و او خودش بهتر از هرکسی می‌داند که چه می‌خواهد و من قصد دخالت ندارم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دعوت نشدن به تیم ملی در روحیه بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد یا نه، عنوان کرد: نه آنها به این خاطر دچار افت ذهنی نخواهند شد و حتی انگیزه پیدا می‌کنند که تلاششان را بیشتر کرده و بتوانند سرمربی تیم ملی را برای دعوت شدن متقاعد کنند.

وی در مورد اینکه او قبل از این اعلام کرده بود نگران هیجان بازیکنان است و باید‌هیجان بازیکنان را برای بازی برگشت با السد کاهش دهد و چه تدبیری برای این مسئله دارد، گفت:‌ بله قطعا ممکن است این جو بلند پروازی بیش از حد بعد از برد در بازی رفت وجود داشته باشد. می‌توانم بگویم این جو به حداقل ممکن در تیم من اتفاق می‌افتد. بازیکنان می‌دانند هر موفقیتی به دست آمده از طریق کار، کار و کار بوده است. جو گرفتن یک مسئله دیگر است. یک جو در باشگاه هست ، یک جو در خانوادههست ،‌یک جو در هواداران به وجود می‌آید و یک جو هم رسانه‌ها به وجود می‌آورند. این موارد تاثیرشان مهمتر است تا جوی که بازیکنان را بگیرند. بازیکنان می‌دانند هنوز کاری نکردند ولی شانس تاریخی دارند.

برانکو در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به شرایط سخت پرسپولیس توانستید موفق شوید جادوی شما در پرسپولیس چه بوده است، گفت: جادوی من تمرین و کار کردن است. بازیکنان باید سخت کار کنند، تلاش کنند، احترام به بازی و باشگاه بگذارند تا موفق شوند. شما خودتان در جریان هستید دیروز تمرین کردیم، امروز تمرین کردیم و فردا هم دو جلسه تمرین می‌کنیم. باید با کار و تلاش موفق شویم. 

سرمربی پرسپولیس در ادامه درمورد جریمه شدن از سوی کمیته انضباطی  و بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: شاید نباید نساجی را می‌بردیم که جریمه نمی‌شدیم. نمی‌دانم برای چه جریمه شدم. اگر من را جریمه کردند احساس می‌کنم باید بعضی‌ها مادام‌العمر محروم شوند. 

وی در پایان درمورد اینکه بعضی از بازیکنان پیشنهادهایی از تیم‌هایی داشتند و جدا شدند آیا به شما پیشنهاد خوبی به شما داده شود از پرسپولیس جدا می‌شوید یا خیر، طبیعی است ممکن است پیشنهادهایی داده شود ما در یکسال اخیر 5 ملی‌پوش پرسپولیس را از دست دادیم به خاطر اینکه پیشنهادهای خوبی به آنها داده شد و این اتفاق در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد. در فوتبال دنیا رونالدو از رئال جدا شد و به یونتوس رفت همینطور نیمار از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن  رفت پس فوتبال حرفه‌ای پیشنهادهایی هم دارد. فعلا به این حواشی کار ندارم و به بازی السد فکر می‌کنم تمام تمرکزم روی این بازی است تا موفق شویم. 

همچنین برانکو در پایان به خبرنگاری که از شفر سوالی مبنی بر اینکه آلزایمر دارد یا خیر را پرسیده بود،برانکو به او گفت: اصلا سوال خوبی نپرسیدی. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز