خبرگزاری کار ایران

شجاعی: عادت کردیم یکی از فیفا دی ها را از دست بدهیم/ دنبال بهانه گرفتن نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۳۵

کاپیتان تیم ملی ایران درباره مشکلات تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اولینتمرین من در اردوی تیم ملی است. بچه ها کم کم اضافه می شوند. زمان می برد تا هماهنگ شویم. مثل تمام اردوهایی که کی روش حضور داشته منظم کار خود را پیش می بریم.

وی در ادامه افزود: دو بازی فیفا دی داریم اما متاسفانه یکی از آنها را از دست دادیم. همیشه با این مشکلات دست و پنجه نرم می کردیم. به این مشکلات عادت کردیم. قرار بود نوزدهم بازی کنیم ولی انجام نشد و حالا دنبال بهانه گرفتن نیستیم. انتظارات زیادی از ما وجود دارد و این طبیعی است.

کاپیتان تیم ملی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: عملکرد ما در جام جهانی باعث شد تا انتظارات از ما بالا برود. بازی تدارکاتی خوب می خواهیم که به معضل بزرگی تبدیل شده است. مشکل بزرگی که داریم این است که در همه فیفا دی ها که می شود دو بازی انجام داد ما یک مسابقه داریم و این کاملا برای ما طبیعی شده است. اگر قرار باشد نتیجه بگیریم و به موفقیت برسیم باید همه دست به دست هم بدهیم. ما تلاش می کنیم و مردم هم حمایت می کنند. امیدوارم شرایط بهتر شود و بازی های تدارکاتی بهتری داشته باشیم.

شجاعی در پایان درباره احتمال قهرمانی ایران در جام ملت های اسیا اذعان داشت: ما همیشه امیدواریم. خیلی ها به عملکردمان در جام جهانی شک داشتند اما نتایج خوبی داشتیم و نشان دادیم که می توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. در دور گروهی حریفان اسانی نداریم. آنها با حداکثر توان به میدان می آیند. غیرت و تعصب همیشه در بین بازیکنان بوده است اما به امکانات هم نیاز داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز