خبرگزاری کار ایران

تکرار خوش قدمی پرسپولیس برای استقلال/ بازهم جنوب به داد شفر رسید؛ آبی ها 85 درصدی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۱۵

استقلال بازهم در جنوب کشور به یک برد دیگر دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران موفق شد چهار روز سرنوشت ساز خود را پشت سر بگذارد و تا بازهم پسا دربی برایش خوش یمن باشد. وینفرد شفر بعد از باخت در دربی 85، نباختن ها و بردن هایش را آغاز کرد و تیمش را کم کم تا جمع بالانشینان اضافه کرد. این بار هم چنین اتفاق رخ داد. آنها بعد از تساوی نا امید کننده در شهرآورد دو مسابقه حساس را در برابر نفت مسجد سلیمان در لیگ و جام حذفی به ثبت رساندند و حالا به شرایط پایداری رسیده اند و شاید دیگر فعلا شایعه برکناری آقای سرمربی هم نتواند به این زودی ها دوباره رخ بنماید.

نکته جالب توجه این بود که استقلال این دو برد را در خارج از خانه و در مسجدسلیمان به دست آورد. جایی که مانند اکثر شهرهای جنوبی پر است از استقلالی های اصیل و کسانی که این تیم را دوست داشته اند. تیم شفر هم همیشه خاطره خوبی از جنوب کشور و مصاف با تیمهای جنوبی داشته است.

آبی پوشان در مجموع 11 بار تا الان در لیگ و جام حذفی به مصاف تیمهای جنوبی رفته اند و از 33 امتیاز ممکن به 26 امتیاز رسیده اند. کسب 8 برد، دو تساوی و تحمل تنها یک شکست.

استقلال در این مدت این نتایج را مقابل تیمهای جنوبی به دست آورده است:

استقلال 0-0 فولاد

استقلال 4-0 صنعت نفت

استقلال خوزستان 0-3 استقلال

استقلال 4-0 پارس جنوبی جم

فولاد 1-4 استقلال

استقلال 3-0 ایرانجوان بوشهر

صنعت نفت 1-2 استقلال

پارس جنوبی جم1-0 استقلال

استقلال 0-0 فولاد

نفت مسجدسلیمان 0-1 استقلال

نفت مسجدسلیمان 1-2 استقلال

آبی پوشان در شهرهای خوزستان، جم، خرمشهر ، آبادان و مسجدسلیمان به میدان رفته است که حاصل آن 6 برد و تنها یک باخت بوده است. آنها در بیش از 85 درصد مسابقات خود با پیرمرد آلمانی در این شهرها به پیروزی دست پیدا کرده است. الان از بحران خارج شدند و پیش از این تنها جام خود را هم در خرمشهر با شکست 1-0 خونه به خونه به دست آوردند. 13 گل زده اند و تنها 4 بار دروازه شان باز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز