خبرگزاری کار ایران

داورزنی: از تمدید قرارداد کی‌روش تا آماده‌سازی از فوتبال حمایت کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۲۰۷

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: تمام برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای تیم‌های ملی مورد حمایت قرار گرفته و این وزارتخانه پشتیبان و حامی فوتبال ملی ایران بوده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت نتایج تیم های ملی فوتبال را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از زمان حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان هر برنامه ای فدراسیون فوتبال ارائه داده با حمایت وزارت ورزش و جوانان همراه بوده و بعید می دانم در طی این دو سال گذشته با برنامه ای در جهت حمایت تیم ملی مخالفت کرده باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برنامه های فدراسیون فوتبال برای حضور تیم های ملی در رقابت های جهانی با پشتیبانی کامل وزارت ورزش و جوانان همراه شده است و حتی در ارتباط با تیم ملی امید هم همه چیز را به جان خریدیم و حمایت لازم را برای برنامه ریزی این تیم به منظور آماده سازی برای المپیک 2020 انجام دادیم تا انتظار طولانی مدت مردم در راهیابی به المپیک هم پایان یابد.

داورزنی تصریح کرد: برنامه های فدراسیون فوتبال از تمدید قرارداد کی روش تا آماده سازی و بازی های تدارکاتی از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد حمایت قرار گرفته و وزارت ورزش و جوانان به دلیل جامعه مخاطب گسترده ای که دارد همیشه در کنار فدراسیون فوتبال بوده و برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا هم حمایت لازم را انجام داده ایم.

وی اهمیت رشته های مختلف از جمله کشتی، ووشو، وزنه برداری، تکواندو و دیگر رشته ها را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: همه رشته ها برای ما مورد توجه هستند و فوتبال هم بدلیل جامعه مخاطب فراوان و حساسیت فوق العاده روی نتایج آن ویژه مورد توجه قرار دارد و با درک حساسیت مردم وزارت ورزش و جوانان هم حمایت،نظارت و هدایت لازم را از این رشته انجام داده است.

داورزنی گفت: آنچه مسلم است در مسائل داخلی فدراسیون فوتبال فقط نظارت اجمالی داریم ولی همواره نقش حمایتی داشته و در زمینه حضور ایران در جام ملت های آسیا نیز حمایت ها استمرار دارد تا ان‌شاالله انتظار مردم محقق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز