خبرگزاری کار ایران

با قلعه‌نویی همه چیز خوب پیش می‌رود

کی‌روش استنلی: آقای گلی را دوست دارم ولی قولی نمی‌دهم/ فقط سپاهان برای قهرمانی نمی‌جنگد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۷۴

مهاجم گلزن سپاهان در مورد شرایط خودش و تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.

کی‌روش استنلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و رفته رفته در حال تبدیل شدن به سپاهانی‌ هستیم که هم کادرفنی و هم هواداران انتظار دارند و این روند مثبت و رو به رشد در تیم در هر بازی دیده می‌شود و امیدوارم به این روند مثبت ادامه دهیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی در مورد بازی مقابل نساجی عنوان کرد: بازی با نساجی بازی سختی بود که در اصطلاح ما به آن بازی بُکُش بُکُش گفته می‌شود و درگیری در زمین و برای کسب نتیجه زیاد است و دو تیم تلاش زیادی دارند تا نتیجه بگیرند و با توجه به حذفی بودن بازی باید کمی احتیاط هم چاشنی آن می‌شد به هر صورت اگرچه کمی دیر و پس از 120 دقیقه بازی و در ضربات پنالتی پیروز شدیم ولی در نهایت به چیزی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

استنلی با اشاره به رویارویی با ولسیانی در بازی با نساجی گفت: ولسیانی دوست خوب و صمیمی من است و ارتباط خوبی با هم داریم ولی همانطور که دیدید این رفاقت ما خارج از زمین بود و درون زمین هر کدام برای پیراهن تیم خودمان جنگیدیم. ولسیانی بازیکن خوبی است و یکی از بهترین خارجی‌های شاغل در لیگ ایران است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهاجم سپاهان در مورد مقایسه وضعیت کنونی سپاهان با ذوب آهنِ فصل قبل اظهار داشت: هر تیم شرایط خودش را دارد و ما فصل گذشته در ذوب آهن و این فصل در سپاهان با درایت مربی خوب و فهیمی مثل قلعه‌نویی برای پیروزی و عملکرد رو به جلو تلاش می‌کردیم و طبیعتاً وقتی تیمی سرمربی‌اش قلعه‌نویی باشد هم تیم خوبی خواهد شد و هم بازیکنانش عملکرد خوبی به نمایش می‌گذراند.

استنلی با اشاره به اینکه بعد از 6 هفته ناکامی در گلزنی در 4 بازی اخیر 5 گل زده است عنوان کرد: من همیشه تلاشم را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم و هر بازی شرایط خودش را دارد. بعضی وقت‌ها روز خوب شماست و بعضی وقت‌ها روز شما نیست و بازیکن دیگری موفق به گلزنی می‌شود و مهم نتیجه گرفتن تیم است و خوشحال می‌شوم بتوانم چه با گلزنی چه به شیوه‌های دیگر برای تیمم مفید باشم.

وی در مورد اینکه آیا خودش را مدعی آقای گلی می‌داند یا نه گفت: نمی‌توانم قولی در مورد آقای گلی بدهم. هر بازی تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا برای تیم مفید باشم و اگر شرایطش بود گل بزنم و کتمان نمی‌کنم که دوست دارم آقای گل شوم و شاید این اتفاق بیافتد ولی نمی‌توانم قولی در این مورد بدهم.

مهاجم سپاهان در مورد انتظار قهرمان شدن از تیمش هم اظهار داشت: هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است ولی ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم. در لیگ تیم‌های دیگری هم هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند و به خوبی برای این مقام تجهیز شده‌اند و ما هم در کنار آنها تلاش می‌کنیم و امیدوارم به آن برسیم. ما در دو جام می‌جنگیم و امیدوارم یکی از آنها را تصاحب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز