خبرگزاری کار ایران

نوری: اگر تیم حریف یک مهاجم سرعتی داشته باشد، کار استقلال به مشکل می‌خورد

از مجتبی جباری اولویت‌های بیشتر هم در کادر فنی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۴۵

محمد نوری پیشکسوت استقلال از نتایج این تیم و نحوه بازی آن رضایت ندارد و معتقد است آبی‌پوشان طراوت نسل قبل را ندارند.

به گزارش ایلنا، محمد نوری پیشکسوت استقلال از نتایج این تیم و نحوه بازی آن رضایت ندارد و معتقد است آبی‌پوشان طراوت نسل قبل را ندارند. با نوری درخصوص شرایط تیم، عملکرد خط دفاعی و شایعه حضور جباری در کادر فنی صحبت کردیم.

شرایط استقلال را در این مدت چطور ارزیابی کردید؟

استقلال توانست در جام حذفی به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کند اما باید قبول کنیم این روزها آن طراوت و شادابی همیشگی را ندارد. مهاجمان استقلال گلزن نیستند و مهاجمی که بتواند آن جلو توپ‌ها را به گل تبدیل کند و به اصطلاح تمام کننده باشد وجود ندارد حتی هافبک‌های استقلال هم همگی شبیه به هم بازی می‌کنند و بعد از رفتن امید ابراهیمی، استقلال آن وسط لیدر ندارد که توپ‌ها را پخش کند. در خط حمله هم یک روح‌ا... باقری است که الان بهترین بازیکن استقلال در خط حمله است. او به خوبی پرس در دفاع حریف راانجام می‌دهد و از دوندگی بالایی هم برخوردار است اما معلوم نیست چرا شفر هر وقت دلش می‌خواهد از  او استفاده می‌کند.

عملکرد خط دفاعی استقلال را چطور دیدید؟

خط دفاعی استقلال سال قبل هم همین بود؛ حتی زمانی که مجید حسینی حضور داشت. استقلال در ضربات ایستگاهی مشکل دارد و بازیکنان در یارگیری وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند اگر تیم حریف یک مهاجم سرعتی داشته باشد، کار استقلال به مشکل می‌خورد. البته یک نکته هم باید بگویم پژمان منتظری مدافع بسیار خوبی است اما این روزها تیم را در عقب زمین نگه می‌‌دارد و باعث می‌شود تیم نتواند بازی همیشگی خود را انجام دهد.

بحث حضور مجتبی جباری در کادر استقلال شنیده می‌شود.

این‌که جباری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ استقلال است شکی در آن نیست اما خیلی از بازیکنان و پیشکسوتان دیگر هستند که نسبت به جباری اولویت دارند کسی باید مربی استقلال شود که تجربه کافی داشته باشد. البته می‌دانم شفر بهترین تصمیم گیرنده است و با توجه به اینکه یک سال و نیم است در ایران حضور دارد و شرایط فوتبال ایران را می‌داند، بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

پرسپولیس هم در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست.

من در مورد پرسپولیس نمی‌توانم نظر بدهم چون نسبت به این تیم آلرژی دارم اما از اینکه یک تیم ایرانی برای فوتبال ایران مقام بیاورد خیلی خوب است. استقلال جلوی السد بدشانسی آورد وگرنه می‌توانست در جمع 4تیم پایانی حضور داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز