خبرگزاری کار ایران

مرزبان: این عدالیت نیست/ از داوری‌ها گله دارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۲۵

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از این همه اتفاق خسته شده‌ام، همه دیدند باید به سود ما پنالتی می‌گرفتند.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: در ابتدا از همه هواداران تیممان تشکر می‌کنم. ما 3 بازی است که فوتبال خوب و با کیفیتی به نمایش می‌گذاریم ولی همه دیدند باید به سود ما پنالتی می‌گرفتند. من واقعا از این اتفاقات خسته شدم.

وی ادامه داد: ما از داوری‌ها گله مند هستیم. خیلی‌ها به ما گفتند که باید روی کولی‌بالی پنالتی می‌گرفتند اما او را اخراج کردند. از این مسائل خسته شده‌ام. این موارد ما را به شک می‌اندازد. به بازیکن استقلال کارت قرمز داده شده و به بازیکن ما هم کارت قرمز می‌دهند تا همه چیز مساوی شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: این عدالت نیست. من بازیکنانم را به گوشه زمین بردم تا شرافت کاری داشته باشند اما می‌بینیم که پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند و حتی این موضوع در برنامه‌های تلویزینی هم دیده شده است. من از کمیته داوران درخواست می‌کنم که احترام‌ها را حفظ کنند. ما نباید به برخی از مسائل شک کنیم.

مرزبان درباره صحبت‌هایش با هواداران هم اظهار داشت: می‌دانیم که باید رقابت کنیم اما ما با تیم‌های بالای جدول مثل سایپا، سپاهان و همین استقلال بازی کردیم که همگی در بالای جدول هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز