خبرگزاری کار ایران

رابیو به سوژه جذاب پاریسی‌ها تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۲۴

آدرین رابیو حالا مهم‌ترین سوژه روز پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود. ستاره‌ای که بدل به یکی از علامت سوال‌های پاریسی‌ها شده است.

به گزارش ایلنا، در رقابت‌های این هفته چمپیونزلیگ، پی‌اس‌جی در استادیوم پارک دپرنس پاریس موفق شد ستاره سرخ بلگراد را با نتیجه 6 بر یک در هم بکوبد؛ در شبی که رابیو در زمین حضور داشت و در پیروزی قاطع تیمش نقش مهمی بازی کرد.

آدرین رابیو برای سومین بار پیشنهاد باشگاهش پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد را رد کرده است. قرارداد این هافبک فرانسوی با پی‌اس‌جی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و باشگاه‌های منچسترسیتی، چلسی و بارسلونا برای جذب او ابراز علاقه کرده‌اند.

پاری‌سن‌ژرمن که مصمم است رابیو را در پاریس نگه دارد و از تلاش‌های این سه باشگاه بزرگ برای اغوای او نگران شده، اخیرا به رابیو دستمزد سالانه‌ای معادل 2/7 میلیون یورو پیشنهاد داده اما رابیو این پیشنهاد را رد کرده. پیشنهادی که سومین تلاش پاری‌سن‌ژرمن برای اطمینان از باقی ماندن ستاره فرانسوی در پاریس بوده است. مسوولان پی اس جی برای راضی کردن رابیو از روش‌های مختلفی استفاده کرده و حتی از توماس توخل سرمربی تیم خواسته‌اند در مذاکرات با او شرکت کند ولی با همه این اوصاف موفق نشده‌اند نظر مثبت رابیو را جلب کنند. اختلاف میان رابیو و آنترو هنریک مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن یکی از دلایلی بوده که باعث شده رابیو تمایلی به تمدید قرارداد خود با این باشگاه فرانسوی نداشته باشد.

سیتی، چلسی و بارسلونا از مهم‌ترین باشگاه‌هایی هستند که برای جذب رابیو تلاش می‌کنند هر چند باشگاه‌های خواهان به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی تنها به این سه خلاصه نمی‌شود. لیورپول و بایرن مونیخ هم رابیوی 23 ساله را یکی از هدف‌های خود برای نخستین فرصت نقل و انتقالات می‌دانند. رابیو در گذشته سابقه بازی در منچسترسیتی را داشته و در سال 2008 مدتی را در آکادمی جوانان این باشگاه انگلیسی سپری کرده هر چند بعد از مدتی به دلیل غم غربت، انگلیس را ترک کرد و به کشورش برگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز